بازدید مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت از دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری

به گزارش خبرنگار موبنا، شرکت ارتباطات زیرساخت به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های وابسته و فعالان بخش غیر دولتی حوزه ICT با معرفی خدمات و فعالیت های متنوع در بخش های فناوری DWDM و IPS بومی ، موتور جستجوی ملی ، سیستم پالایش ترافیک ، سیستم عامل XAMIN ، سیستم …

به گزارش خبرنگار موبنا، شرکت ارتباطات زیرساخت به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های وابسته و فعالان بخش غیر دولتی حوزه ICT با معرفی خدمات و فعالیت های متنوع در بخش های فناوری DWDM و IPS بومی ، موتور جستجوی ملی ، سیستم پالایش ترافیک ، سیستم عامل XAMIN ، سیستم OSS بومی ، پارسی جو ( جستجو گر ایرانی ) و IP/PBX در این نمایشگاه شرکت کرد.
این نمایشگاه با حضور ۸۰ شرکت فن آور در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات، صبح امروز یکشنبه با رونمایی از ۱۸۰ محصول بومی در این حوزه آغاز به کار کرد.
در این نمایشگاه بخشی از ظرفیت های آزمایشگاه های ارزیابی کمی و کیفی محصولات بومی کشور نیز حضور دارند. همچنین توسط ستاد میکروالکترونیک معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری بخشی از توانمندی های بومی در حوزه ساخت قطعات میکروالکترونیک نیز در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.
این نمایشگاه با هدف ارائه ظرفیت زیرساخت های سایبری کشور و استفاده از توانمندی های داخلی شرکت های افتا به مدت چهار روز از ۳ تا ۶ خرداد ماه در مرکز ملی فضای مجازی برپا است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا