استیلی: باقری کمک بزرگی برای برانکوست

به گزارش موبنا به نقل از بولتن نیوز؛ حمید استیلی در مورد وضعیت خودش برای بازگشت به فوتبال و شرایط پرسپولیس گفت: هنوز برای فصل آینده تصمیم نگرفتم در حال حاضر خبری از تیم برای فصل آینده نیست و اگر شرایط مهیا باشد به فوتبال برمی گردم. باشگاه راه آهن هم باید بدهی های ما …

به گزارش موبنا به نقل از بولتن نیوز؛ حمید استیلی در مورد وضعیت خودش برای بازگشت به فوتبال و شرایط پرسپولیس گفت:

هنوز برای فصل آینده تصمیم نگرفتم

در حال حاضر خبری از تیم برای فصل آینده نیست و اگر شرایط مهیا باشد به فوتبال برمی گردم. باشگاه راه آهن هم باید بدهی های ما را پرداخت کند و منتظر هستیم تا ببینیم شرایط باشگاه چه می شود.

هدایتی فوتبالی ترین گزینه است

به نظر من راه نجات باشگاه پرسپولیس واگذاری به بخش خصوصی است و اگر در عمل این کار انجام شود.باید باشگاه خصوصی شود و فکر می کنم بهتر است کسی که باشگاه را می خرد فوتبالی باشد. از بین گزینه هایی که برای خرید سهام گزینه هستند، آقای هدایتی از همه فوتبالی تر است.کسانی که در فوتبال بودند بیشتر با شرایط آشنا هستند و خطای کمتری وجود دارد.واگذاری باشگاه راه آهن و پرسپولیس تفاوت های زیادی دارد. پرسپولیس هواداران زیادی دارد و باید دید آیتم های در نظر گرفته شده برای واگذاری چیست و به قول خودشان چه کسی اهلیت دارد. امیدوارم باشگاه به ثبات برسد.

پرسپولیس باید راه الهلال را ببندد

بازی با الهلال خیلی سخت است و در بازی رفت این تیم و بازی های آسیایی پرسپولیس نقش هواداران خیلی پر رنگ تر بود. این مساله نشان داد اگر بلیط بازی ها رایگان باشد مردم زیادی برای تماشای بازی به ورزشگاه می آیند و نشانه خوبی برای مسوولان بود.عامل اصلی نتیجه گیری پرسپولیس در آسیا هم همین هواداران بودند که انرژی مضاعفی به تیم دادند و همین فشار باعث شد مدافع الاهلی به اشتباه توپ را وارد دروازه کند. اما یک گل برای بازی برگشت تضمین کننده نیست و بازیکنان باید در بازی برگشت بدون خطا بازی کنند.بازیکنان اگر بتوانند بازی را ببندند و بیشتر وظایف دفاعی را اجرا کنند می توانند نتیجه بگیرند.

کریم باقری مشکلات را جمع و جور کرد

پرسپولیس امسال زیاد نوسان داشت اما آقای در خشان و عبدی در آسیا خوب کار کردند اما در لیگ تیم نوسان داشت. با حضور برانکو شرایط بهتر شد و او برای سال آینده می تواند تیمی قوی ببنندد. حضور کریم باقری در پرسپولیس خیلی به این تیم کمک کرده چون هر وقت در بازی ها مشکلاتی بوجود آمد او جمع و جور کرده و از نظر انضباطی هم خیلی تاثیر گذار بوده است.

دکمه بازگشت به بالا