رقیب جدی برای زوج مظلومی و مجیدی در استقلال

می‌گویند پرویز مظلومی گفته اگر به استقلال بیاید، فرهاد مجیدی را هم با خودش می‌آورد یعنی زوج مظلومی و فرهاد به عنوان سرمربی و مربی روی نیمکت آبی‌ها می‌نشینند البته آتیلا هم احتمالاً ضلع سوم این مثلث خواهد بود. در عین حال شایعه شده منصور پورحیدری هم در جلسه هیأت ‌مدیره زوج مجید نامجومطلق و …

می‌گویند پرویز مظلومی گفته اگر به استقلال بیاید، فرهاد مجیدی را هم با خودش می‌آورد یعنی زوج مظلومی و فرهاد به عنوان سرمربی و مربی روی نیمکت آبی‌ها می‌نشینند البته آتیلا هم احتمالاً ضلع سوم این مثلث خواهد بود.

در عین حال شایعه شده منصور پورحیدری هم در جلسه هیأت ‌مدیره زوج مجید نامجومطلق و مهدی پاشازاده را توصیه کرده و نام یک مربی خارجی (احتمالاً دراگان اسکوچیچ) هم در آخرین جلسه هیأت مدیره مطرح شده است و گفته می‌شود این مربی خارجی قرار است ۲ پیشکسوت استقلال را به عنوان دستیار کنار خود داشته باشد.

اما آنچه بیشتر به واقعیت نزدیک به نظر می‌رسد، گزینه‌ای است به نام علیرضا منصوریان… گفته می‌شود گروهی از تصمیم‌سازان مجموعه آبی انتخاب منصوریان را به مالکان جدید استقلال توصیه کرده‌اند.

می‌گویند منصوریان اگر به استقلال بیاید، سیدمهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان را هم برمی‌گرداند. برخی نزدیکان این ستاره‌های فوتبال هم تأیید کرده‌اند در صورتی که منصوریان سرمربی استقلال در لیگ برتر پانزدهم باشد، رحمتی و آندو به مجموعه آبی برمی‌گردند البته همه چیز بعد از معرفی مالک جدید از مرحله گمانه‌زنی فراتر می‌رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا