سامسونگ همچنان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلويزيون در جهان

به گزارش خبرنگار موبنا، سامسونگ در حالي براي نهمين سال متوالي، عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلويزيون در جهان را به خود اختصاص داده است كه چه در بخش تأمین قطعات اوليه براي شرکت‌های توسعه‌دهنده و چه در بازار مصرفي و كاربران، اولين و بزرگ‌ترین است. Display Search بزرگ‌ترین مركز تحقيقاتي در حوزه تلويزيون، در گزارش خود …

به گزارش خبرنگار موبنا، سامسونگ در حالي براي نهمين سال متوالي، عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلويزيون در جهان را به خود اختصاص داده است كه چه در بخش تأمین قطعات اوليه براي شرکت‌های توسعه‌دهنده و چه در بازار مصرفي و كاربران، اولين و بزرگ‌ترین است. Display Search بزرگ‌ترین مركز تحقيقاتي در حوزه تلويزيون، در گزارش خود با اعلام سهم سامسونگ در بازار تلويزيون در ٩ سال گذشته، وضعيت سامسونگ را نسبت به ديگر رقبايش تصوير كرده است، جدا از آمار و ارقامي كه سال به سال افزايش می‌یابد، تنها یک‌چیز ثابت است، آن هم، ‌رتبه اول سامسونگ در ٩ سال گذشته.
سامسونگ تنها در نيمه اول سال گذشته ٢٣.٩ درصد بازار جهاني تلويزيون را از آن خود كرده بود كه اين رقم نسبت به مدت مشابه در سال ٢٠١٣ (رقم ٢١.٦ درصد بازار جهاني)، حاكي از رشد قابل‌ملاحظه سامسونگ در بازار تلويزيون است. كارشناسان Display Search معتقدند ارائه فناوري جديد در محصولات نسل جديد سامسونگ به‌خصوص در تلویزیون‌های منحني مهم‌ترین عاملي است كه به ثبات رتبه سامسونگ در سال‌های آتي كمك می‌کند. اين كارشناسان پیش‌بینی می‌کنند سامسونگ در سال ٢٠١٨، سهم ٣٠ درصدي از بازار جهاني تلويزيون را از آن خود خواهد کرد. سامسونگ تا به امروز با استقبال زیادی در زمينه توليد تلويزيون روبرو شده است، افتتاح و فعالیت كارخانه‌های متعدد توليد تلویزیون در سراسر دنيا، این استقبال را ثابت می‌کند. جالب است بدانيد كه سامسونگ در سال ١٩٧٠ با توليد تلويزيون سیاه‌وسفید P-3202 به دنياي تكنولوژي و صنعت تلويزيون قدم گذاشت. در دهه ٨٠ ميلادي سامسونگ بيش از ٢٠ ميليون تلويزيون رنگي توليد كرد و در دهه ٩٠، سامسونگ بازهم اولين در دنيا بود و نخستین تلويزيون دو تصويري ٣٣ اينچي را به جهان معرفي كرد. سامسونگ در سال ٢٠٠٠ ركورد فروش ١٠٠ ميليون تلويزيون رنگي را به نام خود ثبت كرد و از سال ٢٠٠٦ تا به امروز در سكوي اول بزرگ‌ترین تولیدکننده تلويزيون در جهان ايستاده است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا