اقبال منوپاد در بازار داغ سلفی بازها

به گزارش خبرنگار موبنا، امروزه تعریف کلی سلفی در میان انبوهی از نوآوری‌ها، در حال تغییر است به طوری که در سال ۲۰۱۴ منوپاد ها به مردم کمک کرد تا راحت‌تر سلفی‌های گروهی بگیرند و این در حالی بود که استقبال از انواع منوپادها باعث شد تا این کالا در لیست ۲۵ نوآوری‌ برتر سال …

به گزارش خبرنگار موبنا، امروزه تعریف کلی سلفی در میان انبوهی از نوآوری‌ها، در حال تغییر است به طوری که در سال ۲۰۱۴ منوپاد ها به مردم کمک کرد تا راحت‌تر سلفی‌های گروهی بگیرند و این در حالی بود که استقبال از انواع منوپادها باعث شد تا این کالا در لیست ۲۵ نوآوری‌ برتر سال مجله تایم قرار گیرد.
استفاده از انواع منوپادها جهت عکس های سلفی تنها مربوط به کشورهای دیگر نمی شود چرا که بیش از یک سال است این کالا نیز در ایران با استقبال و تقاضای بالایی از سوی مشتریان همراه شده است.
منوپاد چیست؟
مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین های دیجیتالی است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار مناسب است.
مونوپاد را می توانید در زوایا و اندازه‌های مختلف تنظیم کنید. بندی که در انتهای میله آن وجود دارد، هنگام برداشتن عکس، امنیت دوربین یا موبایل را تضمین می‌کند. این وسیله استفاده بسیار آسانی هم دارد. کافی است سلف‌تایمر را فعال و قد میله را بلند کنید و عکس بگیرید.
در همین حال برخی از مدل های مونوپاد هستند که کلید شاتر یا اتصال بلوتوث ندارد و شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توان با آن عکاسی کرد؟ پاسخ ما این است که به جای پرداخت هزینه بیشتر برای خرید انواع بلوتوث‌دار، می‌توانید از اپلیکیشن‌های رایگان تایمر برای موبایل‌های اندرویدی و آی‌فون استفاده کنید؛ یعنی با هزینه کم از همان امکانات بهره‌مند شوید. ویژگی های پایه عکاسی مونوپاد شامل استفاده آسان و حمل راحت، مناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR، وزن سبک برای سهولت حمل، طراحی قابل تنظیم، مناسب برای اکثر تلفن های همراه، ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی، جنس بدنه از آلومینیوم و تنظیم آسان به هر زاویه می شود.

monopad-9

منوپاد ها کمک حال سلفی بازها
در حالی که هر روز شاهد ظهور هشتگ‌های جالب و عجیب هستیم، هشتگ #Selfie هنوز یکی از پرطرفدارترین هشتگ‌ها در رسانه‌های اجتماعی به شمار می‌آید.
واژه «سلفی» اولین بار در یک فروم اینترنتی استرالیایی در سپتامبر ۲۰۰۲ به‌کاربرده شد. ۱۱ سال بعد این کلمه افتخار کسب کلمه سال را از طرف دیکشنری انگلیسی آکسفورد به‌دست آورد.
بر اساس گفته دبیران و سردبیران این دیکشنری، معنای واژه سلفی، عکسی است که توسط اشخاص از خودشان گرفته شده و به صورت آنلاین با یک تلفن هوشمند یا دوربین بارگذاری می‌شود. بررسی‌های انجام شده حاکی از این است که کاربرد واژه سلفی، تنها در مدت یک سال ۱۷ هزار درصد افزایش داشته است.
علاوه بر این، اپلیکیشن‌های متنوعی هم برای افزودن فیلترهای مختلف به عکس‌های سلفی تا به امروز طراحی شده است.
محبوبیت سلفی‌ها همچنان در حال گسترش است؛ به‌طوری که هر روز بیش از یک میلیون سلفی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی آپلود می‌شود.
در این میان تولید و عرضه گسترده انواع منوپادها کمک حال سلفی بازها شد چرا که این وسیله اسباب راحتی کاربران موبایلی علاقمند به سلفی را فراهم کرد.

85412

۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا