سونی موبایل حامی رسمی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرنگار موبنا، این قرارداد شامل سوپرجام اروپا در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و همچنین مرحلهٔ نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا و لیگ قهرمانان جوانان اروپا نیز می‌شود. PlayStation شریک رسمی دیرینهٔ‌ لیگ قهرمانان اروپا در بخش بازی بوده است. تمدید این برنامهٔ حمایت، نمایانگر تدوام تعهد به معتبرترین مسابقات باشگاهی اروپاست که …

به گزارش خبرنگار موبنا، این قرارداد شامل سوپرجام اروپا در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و همچنین مرحلهٔ نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا و لیگ قهرمانان جوانان اروپا نیز می‌شود.
PlayStation شریک رسمی دیرینهٔ‌ لیگ قهرمانان اروپا در بخش بازی بوده است. تمدید این برنامهٔ حمایت، نمایانگر تدوام تعهد به معتبرترین مسابقات باشگاهی اروپاست که در آن این برند محتوا و تجربهٔ‌ بازی خارق‌العاده‌ای را در معرض دید میلیون‌ها هوادار قرار داده است.
“جیم رایان” رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Computer Entertainment Europe، گفت: رابطهٔ ما با UEFA و لیگ قهرمانان اروپا برای ما به‌طور شگفت‌آوری مهم است. و ما آن را به‌طور طبیعی با برند و مخاطبانمان بسیار سازگار می‌بینیم.
وی افزود:ما از تداوم این ارتباط برای سه سال دیگر هیجان‌زده هستیم و در انتظار آوردن چیزی جدید، سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز برای بازیکنانمان هستیم به‌گونه‌ای که رویکرد بی‌همتای PlayStation به جام قهرمانان اروپا باشد.
Sony Mobile و مجموعهٔ نوآورانهٔ تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های Xperia آن و همچنین محصولات بی‌همتای SmartWear به‌طور بی‌نظیری ارائه شده‌اند تا هواداران را از طریق غنی کردن تجربه‌های محتوای همراه، هم در استادیوم و هم در عرصه ‌دیجیتال به خود جلب کنند.
دنیس فان‌شی، مدیر ارشد بازرگانی Sony Mobile، درباره این حمایت چنین اظهار نظر کرد: لیگ قهرمانان اروپا اوج فوتبال باشگاهی است و ما از اینکه می‌توانیم به هواداران از سراسر جهان شیوه‌هایی فوق‌العاده ارائه دهیم تا از این مسابقات لذت ببرند و شور و هیجانشان را به‌اشتراک بگذارند، هیجان‌زده هستیم. این جایگاه معتبر جهانی ما را قادر می‌سازد به مخاطبان جدیدی دست یابیم و به آنان تجربه‌های همراه همه‌جانبه‌ و بسیار جالبی ارایه کنیم.
PlayStation و Sony Mobile به‌عنوان حامیان رسمی، از حق دسترسی اضافه‌تری به مسابقات، جلسات تمرین‌ پیش از مسابقه، رسانه‌ها، مهمان‌داری، رویدادها شامل فینال و همچنین مشارکت اختصاصی دیجیتال با UEFA.com بهره‌مند خواهند شد.
“گای-لارن اپستین”مدیربازاریابی UEFA Events SA ، در این زمینه گفت: ما از اینکه Sony برنامه حمایتش را تمدید کرده بسیار خوشنودیم چرا که نه‌تنها به همکاری نزدیکمان با PlayStation ادامه خواهیم داد بلکه اکنون می‌توانیم به Sony Xperia هم در جمع شرکایمان خوشامد بگوییم. این باعث می‌شود تا سرگرمی پیشگام بتواند از طریق ارتباط با جام قهرمانان اروپا هواداران سراسر جهان را هیجان‌زده کند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا