سیاست های تعهدات دارویی و چالش های مرتبط بررسی شد

دکتر سیدابراهیم هاشمی که در اولین نشست تخصصی بیمه گذاری دارو در ایران درمحل هتل اوین تهران در خصوص بررسی سیاست های تعهدات دارویی و چالش های مرتبط سخن می گفت، افزود: ارتباط قیمت گذاری ها با صنایع داروسازی هر کشور از جمله سیاست ها محسوب می شود. وی ادامه داد: همچنین حمایت دولت ها …

دکتر سیدابراهیم هاشمی که در اولین نشست تخصصی بیمه گذاری دارو در ایران درمحل هتل اوین تهران در خصوص بررسی سیاست های تعهدات دارویی و چالش های مرتبط سخن می گفت، افزود: ارتباط قیمت گذاری ها با صنایع داروسازی هر کشور از جمله سیاست ها محسوب می شود.
وی ادامه داد: همچنین حمایت دولت ها برای ارتباط بین تعهدات دارویی و صنایع داروسازی به همراه نظام یکپارچه سلامت در کشورهای پیشرفته و استراتژی دارویی کشورها از دیگر سیاست های تعهدات دارویی به شمار می آید.
هاشمی با اشاره به وضعیت کنونی ایران در اجرای تعهدات دارویی گفت: طرح نظام ارجاع و تعهدات دارویی، سیاست های دارویی کشور و جایگاه سازمان غذا و دارو در تعهدات دارویی از جمله موارد در نظر گرفته در این زمینه هستند.
مدیرعامل شرکت پخش فردوس ماده ۱۰ قانون بیمه همگانی و جایگاه کنونی سازمانهای بیمه گر را از جمله موارد و جایگاه شورای عالی بیمه در تعهدات دارویی دانست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا