ثبات قيمت در بازار سيم کارت ادامه داد

به گزارش خبرنگار موبنا، اشباع بازار تهران از سيم کارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول، اعتباري تاليا و دائمي ، اعتباري  و پيامک ايرانسل سبب شده است تا اين کالا نوسان قيمت چنداني را طي ماههاي اخيرتجربه نکند.طبق آمارهاي غيررسمي از حدود ۱۴ميليون نفر جمعيت تهران، حدود ۱۰ميليون نفر مشترک تلفن همراه هستند که …

به گزارش خبرنگار موبنا، اشباع بازار تهران از سيم کارت هاي دائمي و اعتباري همراه اول، اعتباري تاليا و دائمي ، اعتباري  و پيامک ايرانسل سبب شده است تا اين کالا نوسان قيمت چنداني را طي ماههاي اخيرتجربه نکند.
طبق آمارهاي غيررسمي از حدود ۱۴ميليون نفر جمعيت تهران، حدود ۱۰ميليون نفر مشترک تلفن همراه هستند که با اين ميزان ضريب نفوذ، تقاضا براي سيم کارت کاهش يافته است.
در همين حال سيم کارت صفر دائمي همراه اول با کدهاي دو و سه به ترتيب به بهاي  پنج ميليون و ۵۴۰ هزار ريال ، چهار ميليون و ۴۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي صفر کد چهار نيز با قيمت سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال خريداري مي شود و با افزايش ۱۰۰ هزار ريالي نسبت به قيمت خريد فروخته مي شود.
سيم کارت صفر کدهاي پنج، شش، هفت و هشت نيز به ترتيب با قيمت سه ميليون و ۴۵۰ هزارريال، سه ميليون و۲۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و دوميليون و ۸۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيم کارت کارکرده کدهاي يک ، دو، سه، چهار، پنج، شش،هفت وهشت به ترتيب با قيمت پنج ميليون و ۶۵۰ هزار ريال، سه ميليون و۸۵۰هزار ريال ، سه ميليون و ۲۰۰هزار ريال ، دو ميليون و ۴۰۰هزار ريال ، دو ميليون و ۴۵۰ هزار ريال ، دو ميليون  و۳۰۰هزار  ريال ، دو ميليون و ۲۵۰هزار ريال و دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال  در سطح بازار تهران عرضه مي شود.
درزمان حاضر سيم کارت هاي ۰۹۱۹  نيز در بازار تهران  به بهاي ۴۰۰ هزار ريال و شماره  هاي رند و مرتب آن با قيمت بالاتر تا سقف ۷۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي تاليا نيز بسته به شارژ اوليه  با دو قيمت ۵۰۰ هزار ريال و ۲۰۰هزار ريال در بازار آزاد به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي دائمي ، اعتباري و پيامک ايرانسل نيز به بهاي ۱۱۰هزار ريال ، يک ميليون و۵۰۰ هزار ريال و ۵۰ هزار ريال  در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۶۲/۱۳/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا