قیمت‌ مسکن در‌ “سوئیس” تهران +جدول

در لواسان قیمت‌ مسکن دست کمی از قیمت‌های بالای شهر تهران ندارد، لواسان کوچک به سوئیس تهران معروف است و گران‌ترین‌ها را در خود جای می‌دهد. یکی قیمت هر متر آپارتمان مسکونی در بلوار امام خمینی(ره) لواسان کوچک از متری شش میلیون تومان آغاز و تا متری ۱۵ میلیون تومان نیز می‌رسد. در بقیه مناطق …

در لواسان قیمت‌ مسکن دست کمی از قیمت‌های بالای شهر تهران ندارد، لواسان کوچک به سوئیس تهران معروف است و گران‌ترین‌ها را در خود جای می‌دهد.

یکی قیمت هر متر آپارتمان مسکونی در بلوار امام خمینی(ره) لواسان کوچک از متری شش میلیون تومان آغاز و تا متری ۱۵ میلیون تومان نیز می‌رسد. در بقیه مناطق لواسان قیمت هر متر مربع آپارتمان حداقل ۲.۵ میلیون تومان است که این آپارتمان‌ها بیشتر در حاشیه لواسان قرار دارند.

به گفته یکی از مشاوران املاک در منطقه لواسان، اکثر آپارتمان‌های این منطقه متراژهای بالای ۱۵۰ متر دارند و آپارتمان‌های با متراژهای پایین بیشتر در حاشیه لواسان است.

به گفته این مشاور، قیمت آپارتمان‌های قدیمی در محله بلوار امام خمینی(ره) لواسان از متری شش میلیون تومان شروع می‌شود و هر چه آپارتمان نونوارتر و سال ساخت آن کمتر باشد، قیمت افزایش می‌یابد و تا متری ۱۵ میلیون تومان نیز می‌رسد.به گزارش اقتصادی نیوز، او در ادامه گفت: منطقه عسلک لواسان گران‌ترین منطقه به شمار می‌رود و آپارتمان در این منطقه تا متری ۲۶ میلیون تومان نیز معامله شده است.

قیمت آپارتمان در لواسان

 آدرس

  متراژ   

   سن‌بنا   

    قیمت واحد(تومان)    

 لواسان- عسلک

۱۵۰

نوساز

۲۰,۰۰۰,۰۰۰

 لواسان- بلوار امام خمینی     

۱۶۰

نوساز

۱۵,۰۰۰,۰۰۰

 لواسان- کمربندی

۷۳

۳

۱۰,۲۷۰,۰۰۰

 لواسان

۱۱۶

نوساز

۱۰,۰۰۰,۰۰۰

 لواسان- گلندوک

۲۵۰

نوساز

۷,۲۰۰,۰۰۰

 لوسان- شورکاب

۶۰

۶,۸۵۰,۰۰۰

 لواسان

۱۴۰

۲

۶,۰۰۰,۰۰۰

 لواسان- خ معلم

۱۰۸

۱۲

۵,۲۰۰,۰۰۰

 لواسان

۱۴۵

۴,۳۵۰,۰۰۰

 لواسان- کند علیا

۶۵

۲,۵۰۰,۰۰۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا