تقدیر فناپ از پدر برق قدرت ایران

به گزارش خبرنگار موبنا، این مراسم که در سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شده بود، با حضور برخی چهره های کلیدی، اهمیتی دوچندان یافت. “رضا فرجی دانا” مشاور رئیس جمهور، سیدمحمد غرضی؛ وزیر پیشین ارتباطات، محمود کمره ای؛ رئیس پردیس دانشکده های فنی، حسین محسنی؛ ریاست موسسه پژوهشی فشار …

به گزارش خبرنگار موبنا، این مراسم که در سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شده بود، با حضور برخی چهره های کلیدی، اهمیتی دوچندان یافت.
“رضا فرجی دانا” مشاور رئیس جمهور، سیدمحمد غرضی؛ وزیر پیشین ارتباطات، محمود کمره ای؛ رئیس پردیس دانشکده های فنی، حسین محسنی؛ ریاست موسسه پژوهشی فشار قوی الکتریکی دانشگاه تهران و علیرضا صابری انصاری؛ مدیر کسب و کارهای نوین فناپ از جمله افراد حاضر در این مراسم بودند و برخی با بیان سخنانی کوتاه از زحمات بی شائبه استاد خود قدردانی کردند.
پروفسور مسعود سلطانی شیرازی را به تعبیری پدر برق قدرت ایران می شناسند. او که در آستانه ۸۸ سالگی قرار دارد، در طول نیم قرن گذشته، شاگردان شاخصی را تعلیم داده که بعدها به مدارج رده بالای سیاسی کشور رسیده اند. محمدرضا عارف، معاون اول دولت اصلاحات و رضا فرجی دانا، وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری و مشاور فعلی رئیس جمهور در امور علمی و آموزشی، شماری از این افراد هستند.
در این مراسم، با اهدای لوح های تقدیر از جانب شرکت ها و سازمان های پژوهشی، از پروفسور سلطانی تقدیر به عمل آمد که در این میان، علیرضا صابری انصاری، مدیر کسب و کارهای نوین فناپ و همچنین محمد رمضانی، مشاور کسب و کارهای نوین فناپ به نمایندگی از این شرکت، با اعطای هدایا و لوح تقدیر از پدر برق قدرت ایران، قدردانی کردند.
شرکت فناپ که در کنار موسسات پژوهشی و دانشگاهی کشور حامی برگزاری این مراسم بود، این رسالت را به عنوان مسئولیت اجتماعی خویش انجام داد تا در مسیر رشد و تعالی کشور، به سهم خود گام کوچکی بردارد.
پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، بنیاد حامی فنی، کانون مهندسین فارغ التحصیل دانشکده فنی، قطب علمی سیستم های الکترومغناطیس کاربردی دانشگاه تهران، شرکت توانیر و موسسه پژوهشی فشار قوی الکتریکی دانشگاه تهران برخی دیگر از حامیان برگزاری این مراسم بزرگداشت بودند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا