۱۶۰ مورد تجهيزات مخابراتي در ليست ممنوعيت خريد خارجي قرار گرفت

محمد کرم پور در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به مصوبات جديد شرکت مخابرات ايران براي خريد تجهيزات مخابراتي ساخت داخل اظهار داشت: ليست کاملي از اين اقلام که داراي گواهي تاييد نمونه از سازمان تنظيم مقررات هستند به تمام شرکت هاي تحت پوشش شرکت مخابرات ايران ابلاغ شده است.وي گفت: شرکت هاي …

محمد کرم پور در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به مصوبات جديد شرکت مخابرات ايران براي خريد تجهيزات مخابراتي ساخت داخل اظهار داشت: ليست کاملي از اين اقلام که داراي گواهي تاييد نمونه از سازمان تنظيم مقررات هستند به تمام شرکت هاي تحت پوشش شرکت مخابرات ايران ابلاغ شده است.
وي گفت: شرکت هاي مخابراتي تحت هيچ شرايطي نمي توانند اين اقلام را از خارج از کشور تهيه کرده و بايد از توليد داخل استفاده کنند.
کرم پور با بيان اينکه برخي از تجهيزات تلفن همراه نيز در اين ليست قرار دارد،يادآور شد:تمامي تجهيزاتي که در اين ليست جاي مي گيرند بايد از سازمان تنظيم مقررات که تنها متولي ارائه گواهي تاييد نمونه تجهيزات مخابراتي است ، تاييديه بگيرند.
وي گفت: به توليدکنندگان داخلي توصيه مي شود که چنانچه موفق به توليد محصول جديدي براي اولين بار در کشور شده اند براي ثبت آن و دريافت تاييد نمونه به شرکت مخابرات مراجعه کنند تا کالاي توليدي آنان جزء ليست ممنوعيت خريد مشابه خارجي قرار گيرد.
۱۶۲/۱۳/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا