ارسال SMS با کامپيوتر بدون اتصال به اينترنت در کشور امکانپذير شد

دکتر مهدي نيامنش مديرعامل شرکت پيک آسا سيستم با بيان اين مطلب (FSMS) را جديدترين محصول در حوزه SMS دانست و گفت: در سيستم Fixed line SMS امکان ارسال SMS از کامپيوتر شخصي بدون اتصال به اينترنت براي کاربران فراهم مي شود.وي افزود: با استفاده از سيستم FSMS مي توان از طريق کامپيوتر شخصي پيامک …

دکتر مهدي نيامنش مديرعامل شرکت پيک آسا سيستم با بيان اين مطلب (FSMS) را جديدترين محصول در حوزه SMS دانست و گفت: در سيستم Fixed line SMS امکان ارسال SMS از کامپيوتر شخصي بدون اتصال به اينترنت براي کاربران فراهم مي شود.
وي افزود: با استفاده از سيستم FSMS مي توان از طريق کامپيوتر شخصي پيامک کوتاه خود را هم به تلفن ثابت و هم به موبايل ارسال کرد که هزينه آن بر روي قبض تلفن دريافت مي شود.
مجري طرح به عملکرد اين سيستم اشاره کرد و اظهار داشت: سيستم FSMS برنامه نرم افزاري است که بر روي کامپيوترها نصب مي شود و با اتصال کابل تلفن به مودم کامپيوتر مي توان پيامهاي مورد نظر را ارسال کرد.
وي به ويژگيهاي اين سرويس اشاره کرد و ادامه داد: اين روش نيازي به اتصال به اينترنت ندارد از اين رو هزينه اتصال به اينترنت براي کاربران حذف مي شود ضمن آنکه ارسال پيام از طريق کامپيوتر بسيار ساده تر است و نياز به زير ساختهاي خاصي ندارد و در شبکه فعلي مخابراتي کشور قابل اجرا است.
نيامنش با تاکيد بر اينکه امکان استفاده از اين سرويس براي تلفنهاي ثابت نيز وجود دارد به مهر گفت: استفاده از اين امکان براي تلفنهاي ثابت نياز به تلفنهاي خاصي دارد.
مجري طرح با بيان اينکه اين نرم افزار هنوز به صورت عمومي ارائه نشده است، ادامه داد: پايلوت اين سيستم در حوزه تلفن ثابت در مخابرات تبريز راه اندازي شده است و اميدواريم در آينده نزديک به صورت رايگان و براي استانهايي که سنتر SMS‌ ما را خريداري کنند اين امکان را واگذار کنيم.
به گفته مجري طرح، همچنين اين پروژه در مرحله تست و به صورت پايلوت در داخل شرکت براي ارسال پيام از طريق کامپيوتر به موبايل راه اندازي شده است که به زودي به صورت عمومي نيز قابل ارائه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا