همراه اول از طريق پايلوت USSD GATEWAY به مشترکان سرويس مي دهد

به گزارش خبرنگارموبنا مشترکان مي توانند ازاين بستر به غير از سرويس هاي ارزش افزوده  و عمليات بانکي، از طريق اينترنت به USSD GATEWAY متصل شوند و ازسرويسهاي آن استفاده کنند.در مورد سرويس بانکي به دليل رعايت مسائل امنيتي بانک ها  به صورت مستقيم به   USSD GATEWAY متصل مي شوند که در طرح  آزمايشي اجرا شده ، …

به گزارش خبرنگارموبنا مشترکان مي توانند ازاين بستر به غير از سرويس هاي ارزش افزوده  و عمليات بانکي، از طريق اينترنت به USSD GATEWAY متصل شوند و ازسرويسهاي آن استفاده کنند.
در مورد سرويس بانکي به دليل رعايت مسائل امنيتي بانک ها  به صورت مستقيم به   USSD GATEWAY متصل مي شوند که در طرح  آزمايشي اجرا شده ، پست بانک  ايران نيز به اين سيستم  متصل  شده و هم اکنون  قابليت  ارائه  سرويس  هاي بانکي ازطريق اين بستر را دارد.
USSD بستر مناسبي براي ارسال ودريافت  همزمان اطلاعات براي تمامي  مشترکان  تلفن اعتباري و دائم  وقابل استفاده براي تمام گوشي هاي تلفن همراه است.هر پيام USSD  مي تواند تا  182   کاراکتر باشد .
مشترکان مي توانند براي استفاده از سرويس هاي مرتبط با موبايل بانکينگ در بستر USSD کد *۱۴۱*۱۰۰# را شماره گيري کرده تا  موجودي حساب ، سه گردش آخرحساب ، پرداخت و انتقال  وجه از يک حساب به  ديگر براي وي اعلام شود.
پس از نهايي شدن طرح و رعايت  تمامي استانداردها ي امنيتي، تمامي بانک هاي  کشور مي توانند طي مذاکره  با همراه  اول با اختصاص  يک کد USSD خاص ،سرويس هاي بانکي را دربستري امن و سريع  با اتصال USSD GATEWAYY همراه  اول به مشتريان  خود عرضه کند.
۱۶۲/۱۳/۱۱۷

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا