فروش گوشي هاي نوكيا در ژاپن متوقف مي‌ شود

به گزارش سرويس گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، شرکت نوکيا پيش از اين پيش بيني کرده بود که با بحران اقتصادي، فروش گوشي هاي تلفن همراه کاهش پيدا خواهد کرد.بر اساس اين گزارش، ژاپن چهارمين بازار بزرگ تلفن همراه در جهان را پس از چين، هند و آمريكا دارد اما …

به گزارش سرويس گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، شرکت نوکيا پيش از اين پيش بيني کرده بود که با بحران اقتصادي، فروش گوشي هاي تلفن همراه کاهش پيدا خواهد کرد.
بر اساس اين گزارش، ژاپن چهارمين بازار بزرگ تلفن همراه در جهان را پس از چين، هند و آمريكا دارد اما تنها بخش كوچكي از محصولات نوكيا در اين کشور به فروش مي رسد زيرا نوکيا هنوز موفق نشده با محصولاتي در حد و اندازه محصولات شرکت هاي ژاپني توليد کرده و کاربران  را جذب کند.
گزارش ها حاکي است، شرکت فنلاندي نوکيا که نزديک به ۴۰ درصد  بازار جهاني تلفن همراه را در اختيار دارد اما در بازار ژاپن  تنها ‌۳/۰ درصد سهم داشته است.
نوكيا به ‌جاي توسعه بيشتر گوشي هاي خود ، روي بخش گوشي هاي لوکس    Vertu تمركز خواهد كرد.
 به گزارش روزنامه ژاپني يوميوري، اين شركت قصد دارد با استفاده از شبكه شركت DoCoMo سرويس تلفن همراهي براي مشتركان Vertu در اين كشور ارايه دهد.
ژاپن سومين مدعي بازار آسيا – اقيانوسيه ۱۰۲.۹۹ميليون نفر کاربر دارد و بررسي ها نشان مي دهد رشد بازار اين کشور سالانه حدود ۶.۰ درصد مي باشد.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا