استقبال از مزايده اپراتور سوم بيش از حد تصور بود

سعيد مهديون در گفت وگو با خبرنگار موبنا به  مرحله تحويل اسناد از سوي خريداران اشاره کرد و گفت: از ۱۵ شرکت ۹ شرکت  اسناد را تحويل دادند که اين ميزان تحويل  اسناد، بيانگر استقبال از مزايده بوده است.مهديون  با مقايسه مزايده اپراتور دوم و سوم گفت: در زمان مناقصه اپراتور دوم از ۴۲شرکت خريدار …

سعيد مهديون در گفت وگو با خبرنگار موبنا به  مرحله تحويل اسناد از سوي خريداران اشاره کرد و گفت: از ۱۵ شرکت ۹ شرکت  اسناد را تحويل دادند که اين ميزان تحويل  اسناد، بيانگر استقبال از مزايده بوده است.
مهديون  با مقايسه مزايده اپراتور دوم و سوم گفت: در زمان مناقصه اپراتور دوم از ۴۲شرکت خريدار اسناد تنها ۸ شرکت اسناد را تحويل دادند در حاليکه  درمرحله تحويل اسناد مزايده اپراتور سوم از ۱۵متقاضي  9 شرکت اسناد را تحويل دادند که اين آمار در مقايسه با اپراتور دوم بسيار مناسب تر است.
به گفته مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم در حال حاضر شرايط  اقتصادي مطلوبي درمزايده اپراتور سوم  برقرار است وخريداران به درستي اين مزيت را شناسايي کرده اند. اين در حاليست  که هفته گذشته اسامي واجدين صلاحيت شرکت در مزايده اپراتور سوم تلفن همراه  نيز اعلام شد.
مدارک دريافتي از ۹ متقاضيان حضور در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه توسط کميته فني بازرگاني بررسي و پس از طرح در کميسيون مزايده مذکور اين متقاضيان به دور بعدي راه يافتند.
 سازمان تنظيم مقررات اسامي هفت شرکت شامل فناوري اطلاعات رضوي، کنسرسيوم شرکتهاي تامين ارتباطات و اتصالات (Etisalat ) ، کنسرسيوم شرکتهاي فناوري موج، سرمايه گذاري صبا و شرکت ايندوسل (Indocell )، کنسرسيوم صندوق بازنشستگان صدا و سيما، صندوق فرهنگيان و شرکت زين (ZAIN ) ، کنسرسيوم شرکتهاي سرمايه گذاري ايران و پارس ايراتل ، کنسرسيوم شرکتهاي کارخانجات مخابراتي ايران و مدبر و کنسرسيوم شرکتهاي مبين ايران و عمان تل (Oman tell ) را به عنوان واجدين صلاحيت حضور در مزايده اپراتور سوم اعلام کرد.
۱۶۲/۱۳/۱۱۷

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا