ارزش فروش محتواهاي موبايلي به ۱۶۷ميليارد دلار مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، از اين مجموع ، درآمد اپراتورها در حوزه محتواهاي موبايلي در سال جاري ميلادي ۲۳ ميليارد دلار است که اين رقم در سال ۲۱۰۳ به ۵۲ ميليارد دلار مي رسد. اپراتورهاي تلفن همراه بايد روش ها و استانداردها ي ارايه محتواهاي موبايلي را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، از اين مجموع ، درآمد اپراتورها در حوزه محتواهاي موبايلي در سال جاري ميلادي ۲۳ ميليارد دلار است که اين رقم در سال ۲۱۰۳ به ۵۲ ميليارد دلار مي رسد.
اپراتورهاي تلفن همراه بايد روش ها و استانداردها ي ارايه محتواهاي موبايلي را تغيير دهند تا فروش آنها در اين زمينه افزايش يابد.
با تغيير مناسب استانداردها ، پيش بيني شده است که سهم توليد کنندگان محتواهاي موبايلي در بازار از ۵۴ درصد در سال ۲۰۰۸ به ۶۸ درصد تا ۲۰۱۳ افزايش مي يابد.
جونيپر ريسرچ شرکت آناليز و تحقيق ارتباطات انگليسي است که از پنج سال پيش فعاليت خود را آغاز کرده است و در زمينه هاي مختلف بازار از جمله بازار تلفن همراه، سرويس هاي بي سيم و کاربردها و استراتژي هاي ارتباطات تحقيق مي کند.
۱۷۹/۱۴/۱۱۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا