چگونگي دريافت دوباره پيامك فعالسازي ” جي پي آر اس ” همراه اول اعلام شد

 به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، دارندگان سيم كارت ۰۹۱۲ كه پيامك فعال سازي سرويس ” GPRS ” همراه اول را به اشتباه حذف وي نتوانسته‌اند فعال كنند مي‌توانند با مراجعه به سايت mci.ir عمليات جديد دريافت و فعال سازي را انجام دهند.مشترك بايد ابتدا به آدرس http://www.mci.ir/?0 مراجعه و وارد بخش ثبت نام …

 به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، دارندگان سيم كارت ۰۹۱۲ كه پيامك فعال سازي سرويس ” GPRS ” همراه اول را به اشتباه حذف وي نتوانسته‌اند فعال كنند مي‌توانند با مراجعه به سايت mci.ir عمليات جديد دريافت و فعال سازي را انجام دهند.
مشترك بايد ابتدا به آدرس http://www.mci.ir/?0 مراجعه و وارد بخش ثبت نام ” gprs ” شوند و پس از ورود گزينه فارسي تنظيمات ” gprs ” را انتخاب كنند.
مشترك پس از ورود در آدرس http://www.mci.ir/?1838 كادري را مشاهده مي‌كنند كه بايد در آن شماره تلفن همراه خود را به صورت ۹۸۹۱۲ درج كند.پس از اين عمليات و در نشاني http://www.mci.ir/?1838 كارخانه سازنده گوشي و مدل گوشي بايد انتخاب شود.
مشترك پس از اين دو كار در نشاني http://www.mci.ir/?1838 پنج گزينه مشاهده خواهد كرد كه بايد از بين آنها براي داشتن اينترنت،mms و wap گزينه چهارم را انتخاب كند.
پس از اين فعاليت مشترك در آدرس http://www.mci.ir/?1838 تنظيمات را تائيد كرده و وارد بخش نهايي كار يعني وارد كردن كد امنيتي مي‌شود كه پس از اين گزينه پيامك ارسال مي‌شود.
مشترك بايد پس از دريافت پيامك اين پيامك را مشاهده و آن را در گوشي Save” كند و حتما پين كد ” ۱۲۳۴ ” را وارد كرده و تايئد كند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا