تري برنامه پيامک رايگان براي کاربران انگليسي عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت تي ام سي نت، افزايش  رقابت در بازار ارتباطات از راه دور فرصتي را براي پيدا کردن روش هاي عملي براي کاربران فراهم مي کند که هزينه هاي موبايلي را مديريت کنند.تري در همين راستا Three Texter را به کاربران ارايه داده تا نيازهاي گوناگون …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت تي ام سي نت، افزايش  رقابت در بازار ارتباطات از راه دور فرصتي را براي پيدا کردن روش هاي عملي براي کاربران فراهم مي کند که هزينه هاي موبايلي را مديريت کنند.
تري در همين راستا Three Texter را به کاربران ارايه داده تا نيازهاي گوناگون کاربران موبايلي را که به برنامه نامحدود پيام متني با نرخ و هزينه مقرون به صرفه علاقه دارند، تامين کند.
کاربران مي توانند با خريد گوشي از اين شرکت به شکل قراردادي سرويس پيام کوتاه نامحدود و رايگان دريافت کنند.
شرکت تري با سوني اريکسون، نوکيا، ال جي و موتورولا قرارداد دارد و آخرين گوشي ها را با برنامه پيام متني Three Texter  به کاربران ارايه مي دهد.
برنامه Three Texter با دو نوع برنامه ۱۲ ماهه و ۱۸ ماهه پيام کوتاه براي کاربران ارايه مي شود.
اين سرويس به کاربران امکان مي دهد که گوشي خريداري کنند که از ويژگي ها و فناوري هاي برجسته اي پشتيباني کند و بسيار پيشرفته باشد.
کاربر بايد فقط ماهانه مبلغي را بر مبناي قرار داد بپردازد اما هزينه کامل تلفن همراه را پرداخت نمي کند که اين روش براي کاربران بسيار مقرون به صرفه خواهد بود.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا