سامانه ايجاد کتابخانه هاي شخصي در گوشي هاي تلفن همراه فعال شد

به گزارش موبنا مدير روابط عمومي ستاد احياء‌ امربه معروف و نهي از منکر، اظهار داشت:پس از موفقيت اين ستاد در توليد نرم افزار “کتاب ساز همراه” و ارائه کتابهاي گوناگون با ويژگي هاي متنوع از جمله نياز به فضاي اندک در گوشي هاي تلفن همراه، اولين سامانه ايجاد کتابخانه هاي شخصي در گوشي هاي …

به گزارش موبنا مدير روابط عمومي ستاد احياء‌ امربه معروف و نهي از منکر، اظهار داشت:پس از موفقيت اين ستاد در توليد نرم افزار “کتاب ساز همراه” و ارائه کتابهاي گوناگون با ويژگي هاي متنوع از جمله نياز به فضاي اندک در گوشي هاي تلفن همراه، اولين سامانه ايجاد کتابخانه هاي شخصي در گوشي هاي همراه از طريق بلوتوث با حضور دبير و معاونين ستاد راه اندازي شد.
علي اصغر حسيني افزود: اين سامانه با هدف گسترش فرهنگ کتابخواني، توزيع نامحدود کتابهاي امر به معروف و عرضه کتابهاي متنوع و نوآوري در عرصه فعاليتهاي فرهنگي ارائه شده است.
وي گفت: کاربران مي توانند از مجموعه کتابهاي موجود براساس سلايق فردي متن کامل کتاب يا کتابهاي مورد نظر را انتخاب و با توجه به حجم اندک کتابها، اقدام به ايجاد کتابخانه شخصي در گوشي تلفن همراه کند.
حسيني افزود: قابليت تغيير خط و تغيير حاشيه براي مطالعه بهتر همچنين امکان جستجو در متن کتاب از ويژگي هاي اين سامانه است. ضمن اينکه در کليه کتب حقوق کپي رايت رعايت شده است.
وي ادامه داد: در نسخه نهايي برنامه نيز بيش از هزار عنوان کتاب با قابليت جستجوي موضوعي، نام مولف و نام کتاب ارائه شده و امکان افزايش اين تعداد کتاب نيز فراهم شده است.
مدير روابط عمومي ستاد احياء امر به معروف و نهي از منکر افزود: اين ستاد از کليه مراکز انتشاراتي و مولفان و علاقه مند به ارائه رايگان نسخه تاليفات خود دعوت مي کنند تا براي گسترش فرهنگ کتابخواني با اين مجموعه همکاري کنند. همچنين اين ستاد آمادگي دارد کتابخانه هاي ديجيتالي مستقل يا مشترک را به تناسب نيازهاي کليه مراکز خصوصي و دولتي ايجاد کند.
۱۶۲/۱۳/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا