همراه اول هنوز رقابت خود را آغاز نکرده است

به گزارش خبرنگارموبنا، دکتر محمد سليماني، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات شب گذشته در برنامه تهران ۲۰ اظهار داشت: در صورتي که ۵۱ درصد از سهام همراه اول وارد بورس شود و هيات مديره آن از بخش خصوصي عهده دارباشد، اين اپراتور وارد فضاي رقابتي مي شود.وي خاطر نشان کرد: در حال حاضر آمار مشترکان …

به گزارش خبرنگارموبنا، دکتر محمد سليماني، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات شب گذشته در برنامه تهران ۲۰ اظهار داشت: در صورتي که ۵۱ درصد از سهام همراه اول وارد بورس شود و هيات مديره آن از بخش خصوصي عهده دارباشد، اين اپراتور وارد فضاي رقابتي مي شود.
وي خاطر نشان کرد: در حال حاضر آمار مشترکان تلفن همراه به  41 ميليون  مشترک  رسيده وازابتداي فعاليت دولت نهم تاکنون ماهانه حدود يک ميليون سيم کارت واگذار شده است.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته  قرار بود سرويس  GPRS ازشهريور ۸۶ ارائه شود اما تا آبان ۸۷ ارائه اين سرويس به طول انجاميد ولي  در حال حاضر اين سرويس در تهران و کرج ارائه شده است  .
وي همچنين تصريح کرد: تعرفه مکالمات با تلفن همراه مطابق با متوسط استاندارد هاي جهاني است و گران بودن آن را رد کرد.
سليماني همچنين  گفت: با رسيدن  ضريب نفوذ تلفن همراه به بيش از ۱۰۰ درصد  و تحت  پوشش قرارگرفتن کامل جغرافيايي شبکه، حوزه تلفن همراه کشوربه  استاندارد جهاني نزديک  مي شود.
۱۶۲/۱۳/۱۱۷

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا