هزينه پيامک‌‏هاي به مقصد نرسيده به هيچ وجه دريافت نمي‌‏شود

معاون نظارت و مديريت شبکه اپراتور اول گفت: هزينه ارسال پيامک همراه اول براساس ميانگين قيمت جهاني تعيين شده است و کاملاً منطقي است. محمد حسن فلاح اصغري، معاون نظارت و مديريت شبکه اپراتور اول در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در مورد اختلالات شبکه پيام کوتاه در زمان‌‏هاي خاص اظهار داشت: در روزهاي تعطيل و …

معاون نظارت و مديريت شبکه اپراتور اول گفت: هزينه ارسال پيامک همراه اول براساس ميانگين قيمت جهاني تعيين شده است و کاملاً منطقي است.


محمد حسن فلاح اصغري، معاون نظارت و مديريت شبکه اپراتور اول در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در مورد اختلالات شبکه پيام کوتاه در زمان‌‏هاي خاص اظهار داشت: در روزهاي تعطيل و خاص ارسال پيامک‌‏ها گاهاً به دو يا سه برابر ظرفيت شبکه مي‌‏رسد ولي با تمهيداتي که همراه اول در نظر گرفته ميزان اختلالات را به پايين‌‏ترين ميزان ممکن رسانده است، همچنين که ما در حال ايجاد توسعه شبکه پيام کوتاه براي سيم‌‏کارت‌‏هاي جديد نيز هستيم.
وي در ادامه سخنان خود در مورد هزينه پيامک‌‏هاي به مقصد نرسيده گفت: همراه اول به هيچ وجه هزينه پيامک‌‏هاي به مقصد نرسيده را دريافت نمي‌‏کند، درحاليکه برخي از اين پيام‌‏ها در شبکه باقي مي‌‏ماند و چندين بار هم ارسال مي‌‏شوند و اين براي ما هزينه‌‏بر نيز هست.
فلاح اصغري در ادامه در مورد کاهش تعرفه پيام کوتاه و هشدار مجدد سازمان بازرسي کل کشور مبني بر غير منطقي بودن اين تعرفه گفت: هزينه پيامک اپراتور اول نسبت به ساير اپراتورهاي جهان در حد متناسب و معقولي است و ما براي تعيين تعرفه پيامک، تعرفه‌هاي بسياري از اپراتورهاي فعال جهان را مورد مطالعه قرار داده‌‏ايم.
معاون نظارت و مديريت شبکه اپراتور اول در ادامه تصريح کرد: تعرفه پيامک اپراتوراول براساس قيمت پايه حاصل ازاين مطالعات، تعيين شده است.
گفتني است هزينه هر پيامک با فونت فارسي ۸۹ ريال و با فونت انگليسي ۱۴۹ ريال است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا