حضور پر رنگ HTC در تلكام نهم

به گزارش خبرنگار موج، در ميان حضور يافتگان در اين رويداد ICT كشور، مشاهده نام هاي تجاري معتبر و حضور مديران اين كمپاني ها بسيار اميدوار كننده بود، چرا كه چنين استقبالي نويد بخش آينده اي روشن در برگزاري دوره هاي بعدي اين نمايشگاه مي باشد.از جمله كمپاني هاي حضور يافته مي توان از HTC …

به گزارش خبرنگار موج، در ميان حضور يافتگان در اين رويداد ICT كشور، مشاهده نام هاي تجاري معتبر و حضور مديران اين كمپاني ها بسيار اميدوار كننده بود، چرا كه چنين استقبالي نويد بخش آينده اي روشن در برگزاري دوره هاي بعدي اين نمايشگاه مي باشد.
از جمله كمپاني هاي حضور يافته مي توان از HTC ياد كرد كه در چند سال اخير توانسته سهم عمده اي از بازار تلفن همراه هوشمند كشور را به خود اختصاص دهد و ميهمان جيب بسياري از كاربران ايراني شود.
لري لي مدير منطقه اي (خاورميانه) HTC كه در غرفه پرشين تلكام حضور يافته بود، اميد زيادي به بازخورد مناسب حضور در اين دوره از نمايشگاه دارد.
وي كه از دو سال پيش با مدير فروش در كمپاني HTC نيز مشغول به كار است، عمده دليل انتخاب اين كمپاني را نوآوري و پيشرو بودن دانست.
لي پيش از اين به مدت ۱۰ سال سابقه كار در اين حوزه را داشته و همچنين با توجه به شناختش نسبت به بازار منطقه بويژه ايران، مديريت منطقه خاورميانه را نيز بدست آورده است.
مدير منطقه اي (خاورميانه) HTC در رابطه با تاريخچه اين كمپاني مي گويد: كمپاني HTC از سال ۱۹۹۷ مشغول به تامين قطعات و پشتيباني از معتبرترين محصولات سري PDA,Packet PC جهان شد.
وي ادامه داد: با تكيه بر تجربه و سياست تجهيز برندهاي موفق دنيا، اين شركت توانست ظرف مدت چند سال سهم بازار قابل توجهي در حدود ۷۰ تا۸۰ درصد Windows Mobile ها را در كل دنيا بدست آورد و رتبه اول را در اين زمينه از آن خود كند.
لي اضافه كرد: از سه سال پيش با انتخاب يك راهبرد جديد كه توليد تمامي محصولات با نام سازنده اصلي يعني HTC است توانسته ايم تا به امروز در مقايسه با ديگر رقبا ۴۰ تا۵۰ درصد سهم بازار را در دست بگيريم، البته همچنان در حدود ۱۵ درصد از سهم توليدات اين كمپاني به توليد در زمينه OEM ادامه دارد.
به گفته مدير فروش كمپاني HTC، با توجه به روند استفاده از موبايل به عنوان كامپيوتر همراه در بين بيشتر كاربران بويژه حرفه اي ها و بيزينس من ها، HTC تدوين رويكرد حركت توليد محصول به سمت كاربران نهايي را در دستور كار خود قرار داد.
وي با بيان اينكه “اچ.تي.سي” سالانه بين ۱۰ تا ۱۵ نمونه محصول جديد با طراحي و امكانات هوشمند و زيبا روانه بازارهاي جهاني مي كند، افزود: تمامي PDA هاي ساخت اين كمپاني از پشتيباني قوي شركت مايكروسافت برخوردار است و از سوي ديگر براي اولين بار در دنيا كمپاني HTC مبتكر و صاحب پلتفرم نويني موسوم به android مي باشد كه از لينوكس بصورت متن باز در توليد آن استفاده شده است.
لي راجع به پتانسيل بازار و كاربران ايراني چنين گفن: از نظر ما بازار ايران با توجه به فعاليت اپراتورهايي مانند MCI, Irancell,… با آمار فروش حدود ۳۰ ميليون سيم كارت و نسبت جمعيتي آن، بازار بسيار بزرگ و قابل توجهي است.
وي ادامه داد: شركت HTC اميد زيادي براي حضور فعال و كسب سهم بازار روبرشدي را در ايران دارد و ما در حال طراحي و تكميل پلان اجرايي براي سال ۲۰۰۹ هستيم و بودجه خوبي نيز براي جايگاه سازي اين برند در بازار ايران پيش بيني خواهيم كرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا