نيازمند گسترش فعاليت در گروههاي مطالعاتي هستيم

دکتر کمال محامد پور معاون آموزش، پژوهش و امور بين الملل وزارت ارتباطات در گفت و گو با خبرنگار سيتنا اظهار داشت:درمجمع جهاني استاندارد سازي ۲۰۰۸ ( WTSA ) که اخيرا با حضور دو هيأت از شرکت مخابرات ايران و وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در ژوهانسبورگ آفريقاي جنوبي برگزار شد ايران به عنوان نايب …

دکتر کمال محامد پور معاون آموزش، پژوهش و امور بين الملل وزارت ارتباطات در گفت و گو با خبرنگار سيتنا اظهار داشت:
درمجمع جهاني استاندارد سازي ۲۰۰۸ ( WTSA ) که اخيرا با حضور دو هيأت از شرکت مخابرات ايران و وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در ژوهانسبورگ آفريقاي جنوبي برگزار شد ايران به عنوان نايب رييس در دو گروه مطالعاتي انتخاب شد.
وي ادامه داد: اگر بخواهيم پيشنهادهايي مناسبي در اين مجامع داشته باشيم بايد تلاش هاي خود را در زمينه هايي که عضو گروههاي مطالعاتي شده ايم افزايش دهيم.
محامد پور با بيان اين که ايران پس از چندين دوره تاخير براي نخستين بار درمجمع جهاني استاندارد سازي شرکت کرد گفت: هيأت ايراني پيش از حضور در مجمع طي برگزاري جلسات آمادگي بيشتري براي حضور گسترده کسب کرده بودند
معاون آموزش، پژوهش و امور بين الملل وزارت ارتباطات گفت: ايران در دو گروه مطالعاتي که در زمينه مخابرات نوري و فيبر فعاليت داشت انتخاب شد.
وي خاطر نشان کرد: يک کانديدا به عنوان کانديداي معاونت گروه مطالعاتي ۱۹ از شرکت ارتباطات سيار و يک کانديدا از سازمان تنظيم مقررات به عنوان کانديداي معاونت گروه مطالعاتي ۱۵ در اين اجلاس معرفي شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا