پيمانكارن عمومي را نبايد در ليست سياه قرار داد

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس، حسن رضوي معاون اظهارداشت: GCها (پيمانكاران عمومي)، از مقوله‌هايي هستند كه با كمك همراه‌اول در عرصه‌ي مخابرات‌سلولي كشور شكل گرفتند و پتانسيل‌هاي بالقوه‌اي را در گستره‌ي كشور ايجاد كردند. از نظر مديريتي و اجراي پروژه‌هاي بزرگ در كشور، چنين تجربه‌اي، كم‌سابقه يا بي‌سابقه بود.رضوي گفت: در آغاز فعاليت GCها، …

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات فارس، حسن رضوي معاون اظهارداشت: GCها (پيمانكاران عمومي)، از مقوله‌هايي هستند كه با كمك همراه‌اول در عرصه‌ي مخابرات‌سلولي كشور شكل گرفتند و پتانسيل‌هاي بالقوه‌اي را در گستره‌ي كشور ايجاد كردند. از نظر مديريتي و اجراي پروژه‌هاي بزرگ در كشور، چنين تجربه‌اي، كم‌سابقه يا بي‌سابقه بود.
رضوي گفت: در آغاز فعاليت GCها، از آن‌جا كه هنوز پتانسيل‌هاي لازم در كشور وجود نداشت، كارها با تأخير پيش رفت ولي الآن پتانسيل‌هايي در كشور به‌وجود آمده است كه علاوه بر تأمين نياز كشور، به‌راحتي مي‌توان در كشورهاي ديگر هم پروژه‌هايي را انجام داد.
معاون طرح‌ومهندسي همراه‌اول با رد احتمال قرارگرفتن نام سه GCها در ليست سياه افزود: نبايد نگاه منفي به ‌GCها داشت و به‌خاطر تأخيرات در اجراي پروژه، آنها را در ليست سياه قرار داد، نه تنها نبايد اجازه داد كه اين پتانسيل‌هاي فني و اجرايي كه در كشور ايجاد شده، از بين بروند؛ بلكه بايد با يك فرمول معقول و منطقي، براي رشد، ارتقاء و ايجاد بسترهاي كاري آنان، برنامه‌ريزي كنيم.
وي گفت: GCها منهاي تأخيرات، از نظر كمي، ۹۴تا۹۵ درصد قرارداد را اجرا كردند، اما از نظر كيفي، هنوز خيلي فاصله دارند. از نظر كمي، پتانسيل‌هاي لازم در كشور ايجاد شده ولي از نظر كيفي، هنوز بايد تلاش كنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا