پنج روش براي کاهش هزينه تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مرسري نيوز”، هزينه هاي بالاي تلفن همراه امروزه به يکي از مشکلات اساسي کاربران تبديل شده است و براي کاهش اين هزينه با وجود بحران هاي اقتصادي راه حل هاي مختلفي از طرف متخصصان ارايه مي شود. ريسرچ اند اکسيون براي کاهش هزينه تلفن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مرسري نيوز”، هزينه هاي بالاي تلفن همراه امروزه به يکي از مشکلات اساسي کاربران تبديل شده است و براي کاهش اين هزينه با وجود بحران هاي اقتصادي راه حل هاي مختلفي از طرف متخصصان ارايه مي شود.
ريسرچ اند اکسيون براي کاهش هزينه تلفن همراه را ه هايي را پيشنهاد کرده که به شرح زير سات :
۱. استفاده از سرويس هاي اعتباري. با استفاده از اين سرويس ها کاربر تنها به مقداري که از تلفن همراه استفاده مي کند پول پرداخت مي کند و مي تواند تلفن هاي همراه را با قيمت کمتري خريداري کند. برخي گوشي هاي اعتباري به ۱۵ دلار نيز رسيده است. استفاده از سرويس هاي اعتباري براي کاربراني که کمتر از ۲۰۰ دقيقه در ماه مکالمه دارند مقرون به صرفه است.
۲. قطع خطوط ثابت، اين روش براي کساني که بندرت از تلفن ثابت استفاده مي کنند و کودکي نيز در خانه ندارند مناسب است زيرا ميزان استفاده از تلفن همراه براي آنها بارز تر و روشن تر مي شود و مکالمات خود را با تلفن همراه محدود مي کنند.
۳. محدود کردن استفاده از تلفن همراه، کاربر مي تواند ارسال پيام هاي متني خود را محدود کرده و مکالمات را نيز به تعطيلات آخر هفته و ساعات پاياني شب که مکالمه ارزان تر است اختصاص دهد.
۴. محدود کردن سرويس هاي غير ضروري مانند زنگ هاي متنوع موبايل و بازي هاي جديد.
۵. عدم جستجو در اينترنت به مدت طولاني  و خود داري از دانلود فايل هاي سنگين با تلفن همراه
۱۱۲/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا