تي موبايل با ياهو همکاري مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين همکاري T-Mobile اميدوار است سرويس ناوبري وب بسيار مفيد و کاربردي را روي دستگاه هاي موبايل ارايه دهد.به اين ترتيب شرکت تي موبايلي  از سرويس oneSearch ياهو استفاده مي کند و سرويس هاي وب اين شرکت ازاين پس با عنوان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين همکاري T-Mobile اميدوار است سرويس ناوبري وب بسيار مفيد و کاربردي را روي دستگاه هاي موبايل ارايه دهد.
به اين ترتيب شرکت تي موبايلي  از سرويس oneSearch ياهو استفاده مي کند و سرويس هاي وب اين شرکت ازاين پس با عنوان Web2G براي دستگاه هاي تلفن همراه شناخته مي شوند.
بر اساس اين گزارش ، ياهو اسپانسرمالي تي موبايل شده و به شکل آنلاين براي اين شرکت کار تبليغاتي انجام مي دهد و سود حاصل از تبليغات ميان اين دو شرکت تقسيم مي شود.
با اين همکاري ، بازارهاي تبليغات و جستجو روي دستگاه هاي تلفن همراه نيز گرم مي شود و ياهو در اين زمينه با گوگل به رقابت مي پردازد.
 دو ماه پيش گوگل با همکاري T-Mobile گوشي G1 را که از سيستم عامل اندروييد پشتيباني مي کرد،  روانه بازار کردند که اين گوشي از کاربردهاي مختلف گوگل همچون Gmail، موتور جستجوو نقشه هاي گوگل برخوردار است.
پيش بيني مي شود که قابليت و سرويس هاي موبايلي از جمله مرورگر وب پيشرفته با توجه به روند روبه افزايش شمار کاربران به عرصه موبايل کافي نخواهند بود، مخصوصا وقتي که کاربران روش استفاده از کاربردها را تاحد زيادي ياد بگيرند.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا