سيستم مسدود کننده بلوتوث براي اولين بار در کشور

به گزارش خبرنگار موبنا اين دستگاه با امکان تنظيم درمحدوده تحت پوشش و با قابليت جلوگيري از اخلال در ارتباط مشترکان ،ازارتباط بين ماژول هاي بلوتوث جلوگيري مي کند.مديرفروش شرکت افراتاب که تنها توليدکننده اين محصول در ايران است، به خبرنگار موبنا  گفت: مسدودکننده بلوتوث جديدترين محصولي است که براي اولين بار در کشوراختراع شده …


به گزارش خبرنگار موبنا اين دستگاه با امکان تنظيم درمحدوده تحت پوشش و با قابليت جلوگيري از اخلال در ارتباط مشترکان ،ازارتباط بين ماژول هاي بلوتوث جلوگيري مي کند.
مديرفروش شرکت افراتاب که تنها توليدکننده اين محصول در ايران است، به خبرنگار موبنا  گفت: مسدودکننده بلوتوث جديدترين محصولي است که براي اولين بار در کشوراختراع شده و به ثبت رسيده که بعد از نمايشگاه تله کام در بازارعرضه مي شود.
شاهين شاهين فر گفت: اين دستگاه با پوشش شعاع ۲۰ مترتمام ارتباطات بلوتوث ها را از يکديگرقطع کرده، بدون اينکه در کارکرد موبايل مشترکان مشکل ايجاد کند.
وي گفت: اين دستگاه در مساجد ، کلاس درس ، کتابخانه ها و سالن امتحانات و نيز در جاهايي که تکنولوژِي  بلوتوث مي تواند مورد سوء استفاده قرار گيرد، داراي کاربرد است.
شاهين فر گفت: اين محصول به سفارش يک شرکت خارجي طراحي و توليد شده است .
نهمين نمايشگاه صنايع مخابرات و اطلاع رساني ( ايران تله کام ۲۰۰۸) در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران در حال برگزاري است.
۱۲۸/ ۱۳/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا