طي ۹ روز۹۷۰ هزار دقيقه مكالمه از ايران به عربستان انجام شد

  به گزارش موبنا  به نقل از وزارت ارتباطات سيدفاضل زماني ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: ۲۷۶ هزار دقيقه مكالمه از اين ارتباطات طي برقراري تماس با تلفن همراه ايران در عربستان محقق شد. وي افزود: در اين مدت ۵۳۰ هزار دقيقه مكالمه نيز از طريق تلفن همراه، ثابت و اپراتوري از كشور عربستان به …

  به گزارش موبنا  به نقل از وزارت ارتباطات سيدفاضل زماني ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: ۲۷۶ هزار دقيقه مكالمه از اين ارتباطات طي برقراري تماس با تلفن همراه ايران در عربستان محقق شد.
وي افزود: در اين مدت ۵۳۰ هزار دقيقه مكالمه نيز از طريق تلفن همراه، ثابت و اپراتوري از كشور عربستان به ايران انجام شده است.
زماني اظهارداشت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود، با برقراري رومينگ با شرايط جديد ميان ايران و عربستان، ارتباطات به سمت عربستان خيلي بيشتر شده است.
سرپرست تيم اعزامي وزارت ارتباطات تصريح كرد: در حال حاضر رومينگ همراه اول با اپراتورهاي الجوال، الاتحاد، زين كشور عربستان با قيمت ۱۶۷ تومان برقرار شده است.
وي تاكيد كرد: طي ۹ روز ابتدايي آغار مراسم حج ، ۱۶ هزار تلفن همراه ايران در كشور عربستان فعال شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
زماني با اشاره به تركيب تيم اعزامي نيز گفت: اين تيم متشكل از پنج نفر از مديران و متخصصان مجموعه وزارت ارتباطات است كه دو نفر از مديران مخابرات استاني، دو نفر از شركت ارتباطات سيار و يك نفر از شركت ارتباطات زيرساخت اعضاي آن را تشكيل مي‌دهند.
وي ادامه داد: دو نفر از اعضاي اين تيم در شهر مدينه و سه نفر نيز در شهر مكه مستقر هستند و سرويس‌هاي لازم را به زائران ايراني ارايه مي‌كنند.
سرپرست تيم اعزامي وزارت ارتباطات به كشور عربستان اظهار داشت: از آن‌جايي كه تنها اپراتوري كه با كشور عربستان رومينگ برقرار كرده، همراه اول مي باشد، از زائران ايراني درخواست مي‌شود سيم‌كارت‌هاي ديگر اپراتورها را با خود به همراه نياورند.
وي با بيان اين مطلب كه مفقود شدن ۹۰ درصد از گوشي‌هاي تلفن همراه در مراسم طواف اتفاق افتاده است، خاطرنشان كرد: به زائران محترم توصيه مي‌كنيم از به همراه داشتن تلفن همراه هنگام انجام مراسم طواف خودداري كنند.
۱۷۹/۱۳/۱۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا