فروشندگان قيمت سيم کارت هاي همراه اول را کاهش مي دهند

يکي از فعالان بازار  در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتي است که بازار سيم کارت ها  به خصوص همراه اول  بي رونق شده و فروشندگان نگران کسادي خريد و فروش اين کالا هستند.وي که خود را “م. رحماني” معرفي کرد، اظهار داشت ،  با استمرار اين روند  بازار، فروشندگان ناگزير به کاهش قيمت …

يکي از فعالان بازار  در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: مدتي است که بازار سيم کارت ها  به خصوص همراه اول  بي رونق شده و فروشندگان نگران کسادي خريد و فروش اين کالا هستند.
وي که خود را “م. رحماني” معرفي کرد، اظهار داشت ،  با استمرار اين روند  بازار، فروشندگان ناگزير به کاهش قيمت سيمکارت ها هستند و پيش بيني هاي حاکي از آن است که  قيمت اين کالا بين ۵۰ تا ۱۰۰ هزار ريال کاهش يابد.
هم اکنون قيمت سيم کارت هاي همراه اول، تاليا و ايرانسل در بازار پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به شرح زير است:
سيم کارت صفر دائمي همراه اول با کدهاي “۲” ، “۳” ، “۴” ، “۵”، “۶” ، “۷” و “۸” به ترتيب  به قيمت پنج ميليون و ۵۵۰ هزار ريال ، چهار ميليون و ۵۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۵۰۰ هزارريال، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و دوميليون و ۸۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت کارکرده کدهاي”۱″، “۲” ، “۳” ، “۴” ، “۵”، “۶” ، “۷” و “۸” به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۷۵۰ هزار ريال، چهارميليون ريال ، سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال ،  دو ميليون و ۵۰۰هزار ريال ، دو ميليون و ۵۵۰ هزار ريال ، دو ميليون  و۴۰۰هزار  ريال ، دو ميليون و ۳۵۰هزار ريال و دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
سيمکارت هاي  اعتباري همراه اول  به بهاي ۴۰۰ هزار ريال و  سيم کارت هاي تاليا نيز با دو قيمت ۵۰۰ هزار ريال و ۲۰۰هزار ريال در بازار آزاد به فروش مي رسند.
سيم کارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل نيز با دو قيمت ۱۱۰ و يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريالي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۶۲/۱۴/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا