قبلاً سر مردم شيره ماليده مي‌‏شد که براي تلفن همراه دوره ثبت‌‏نام مي‌‏گذاشتند

  به گزارش خبرنگار ايلنا، محمد سليماني امروز در همايش تجارت الکترونيک اظهار داشت: هر طرحي که به روي ميز وزارت ارتباطات ارائه شود را رفع نياز مي‌‏کنيم، به شرط آنکه طرحي تعريف شده با ابعاد مشخص باشد، نه اينکه طرحي کليشه‌‏اي؛ چرا که طرح کليشه‌‏اي به درد نمي‌‏خورد. در واقع با طراح، تفاهمنامه امضا کرده …

  به گزارش خبرنگار ايلنا، محمد سليماني امروز در همايش تجارت الکترونيک اظهار داشت: هر طرحي که به روي ميز وزارت ارتباطات ارائه شود را رفع نياز مي‌‏کنيم، به شرط آنکه طرحي تعريف شده با ابعاد مشخص باشد، نه اينکه طرحي کليشه‌‏اي؛ چرا که طرح کليشه‌‏اي به درد نمي‌‏خورد. در واقع با طراح، تفاهمنامه امضا کرده و در زمان کوتاه نياز او را برطرف مي‌‏کنيم.
وزير ارتباطات افزود: امروز بانک‌‏ها هيچ محدوديتي براي ارائه سرويس‌‏هاي الکترونيکي ندارند. آنها هر چه از وزارت ارتباطات خواستند در اختيارشان گذاشتيم؛ بانک‌‏هايي که به دنبال خدمات الکترونيکي هستند، نبايد راه غلط را بروند، در حالي که زماني راه را اشتباه مي‌‏رفتند. وي ادامه داد: امروز همه بانک‌‏ها به شبکه الکترونيکي اتصال دارند،‌مگر اينکه خودشان نخواسته باشند. براي اين کار فقط کمي همت و غيرت لازم است.
وي با اشاره به فعاليت‌‏هاي وزارت اطلاعات در دولت نهم گفت: در طول اين سه سال از منابع دولتي استفاده نکرده‌‏ايم، حتي سوددهي را چند برابر کرده‌‏ايم. سود ناخالص وزارت ارتباطات در سال ۸۴، ۳۴۰ ميليارد تومان بوده است،‌در حالي که امسال اين ميزان انشاءالله به هزار و ۸۰۰ ميليارد تومان مي‌‏رسد.
وي اظهار داشت: اگر آن زمان سر مردم شيره ماليده مي‌‏شد و براي تلفن همراه دوره ثبت‌‏نام مي‌‏گذاشتند، امروز اين خدمات به روز است. در سال ۸۲ متقاضيان با قيمت بالا با طي کردن يک دوره انتظار صاحب سيم‌‏کارت مي‌‏شدند.
وي افزود: امروز هر جواني با مبلغ کم مي‌‏تواند صاحب سيم‌‏کارت شود، مثلاً با پنج هزار تومان سيم کارت مي‌‏خرد. البته باز هم بايد کار را توسعه بدهيم و تخصص‌‏ها را بالا ببريم.
وي ادامه داد: در انجام پروژه‌‏ها مشکلاتي داريم که بايد مرتفع کنيم. در حال حاضر پروژه ملي اجراي ديتا در کشور در حال انجام است اما به شدت از کمبود طراح رنج مي‌‏بريم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا