نسل جديد گوشي هاي “نوکيا” مشکل نرم افزاري دارد

“عليرضا عسکري”  يکي از تعميرکاران گوشي در اين باره گفت: جديدترين گوشي هاي نوکيا که در بازار عرضه شده است براي بسياري از کاربران مشکلات متعددي را به وجود آورد است، چرا که برخي از مدل هاي اين برند داراي مشکل نرم افزاري هستند. وي افزود: هنگ کردن پي در پي گوشي هاي سري N …

“عليرضا عسکري”  يکي از تعميرکاران گوشي در اين باره گفت: جديدترين گوشي هاي نوکيا که در بازار عرضه شده است براي بسياري از کاربران مشکلات متعددي را به وجود آورد است، چرا که برخي از مدل هاي اين برند داراي مشکل نرم افزاري هستند.
وي افزود: هنگ کردن پي در پي گوشي هاي سري N نوکيا که تاکنون بيشتر در مدل N78 ديده شده نارضايتي کاربران را به دنبال داشته است.
به گفته وي، گوشي N78 نوکيا  از بدو ورود به بازار با استقبال خوبي از سوي مشتريان روبرو شد، اما بعد از مدت زمان کوتاهي به دليل اختلال نرم افزاري پي در پي با عدم استقبال متقاضيان روبرو شد و به همين دليل قيمت اين مدل گوشي بطور چشمگيري در بازار کاهش يافت.
ويژگيهاي بازار گوشي N78نوکيا به عنوان کامپيوتر چند منظوره سيار، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي با عدسي کارل زايس ، استفاده از کارت هاي حافظه خارجي (مايکرو SD ) تا ظرفيت هشت گيگا بايت براي ذخيره سازي موسيقي است.
البته مشکل نرم افزاري گوشي هاي نوکيا فقط مختص به مدل N78 نيست چرا که مدل ۶۲۸۰ اين برند نيز کاربران را با مشکل روبرو کرده است.
برخي ديگر از تعميرکاران گوشي نوکيا نيز معتقدند که گوشي ۶۲۸۰ در هنگام دريافت بلوتوث ريست مي شود.
يکي از معايب اصلي اين گوشي اين است که دارندگان گوشي ۶۲۸۰ نوکيا با ريست شدن هر دفعه بايد به تعميرگاه گوشي موبايل مراجعه کنند.
۱۲۹/۱۳/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا