يک کاربر آمريکايي از مک دونالد شکايت کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “نيوز دات بي بي سي دات کو دات يو کي” ،  تصاوير برهنه  همسر اين مرد آمريکايي  که روي تلفن همراهش ضبط شده بود ، توسط کارکنان يکي از فروشگاههاي مک دونالد در ” ارکانزاس” آمريکا ، روي اينترنت قرارداده شد.اين زوج آمريکايي …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “نيوز دات بي بي سي دات کو دات يو کي” ،  تصاوير برهنه  همسر اين مرد آمريکايي  که روي تلفن همراهش ضبط شده بود ، توسط کارکنان يکي از فروشگاههاي مک دونالد در ” ارکانزاس” آمريکا ، روي اينترنت قرارداده شد.
اين زوج آمريکايي طي شکايت از فروشگاه مک دونالد ، درخواست سه ميليون دلار غرامت کردند.
“فيليپ شرمان” گفت ، بطور اتفاقي گوشي تلفن همراه را در فروشگاه مک دونالد جا گذاشتيم و طي تماس تلفني ، مسوول فروشگاه اطمينان داد تا زمان مراجعه به فروشگاه براي پس گرفتن گوشي تلفن همراه ، از آن محافظت کند.
وي پس از مراجعه به فروشگاه ياد شده با ذکر نشاني و اسم و مشخصا صاحب گوشي تلفن همراه که همسر وي بود ، گوشي را بازپس گرفت و بعد از آن پيام ها متني مبني بر دراختيار داشتن تصاوير برهنه وي دريافت کرد.
اين زوج آمريکايي متعاقبا متوجه شدند تصاوير ياد شده بصورت آنلاين در اينترنت منتشر شده است که اين امر موجب آشفتگي و ناراحتي  آنها شده و به همين دليل از کارکنان فروشگاه ياد شده شکايت کرده اند.
با ثبت شکايت اين زوج آمريکايي ، تصاوير برهنه منتشر شده همسر اين مرد از روي اينترنتي برداشته شد.
شرکت مک دونالد از اظهار نظر دراين باره خودداري کرد.
۱۶۲/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا