استفاده نابجا از تلفن همراه موجب مرگ زن هندي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” تايمز او اينديا دات اينديا تايمز دات کام” ،  اين زن هندي که يک آموزگار بود ، پس از تصادف با يک اتوبوس بشدت زخمي شد که پس از انتقال به بيمارستان جان باخت.“سوميتا داس ۲۷ ساله  معلم کامپيوتر در دبيرستان دخترانه …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” تايمز او اينديا دات اينديا تايمز دات کام” ،  اين زن هندي که يک آموزگار بود ، پس از تصادف با يک اتوبوس بشدت زخمي شد که پس از انتقال به بيمارستان جان باخت.
“سوميتا داس ۲۷ ساله  معلم کامپيوتر در دبيرستان دخترانه ” براهمو ” بود ، هنگام مکالمه با تلفن همراه بد ون تمرکز و احتياط ، قصد عبور ازيک خيابان شلوغ مرکزي شهر کلکته را داشت که با يک دستگاه اتوبوس که با سرعت در حال تردد بود ، تصادف کرد.
روز گذشته نيزيک نوجوان هندي که سرگرم گوش دادن به موسيقي از طريق تلفن همراهش بود ، بر اثر تصادف با يک دستگاه کاميون جان باخت.
اين گونه حوادث درحالي رخ مي دهد که دستگاه هاي ذيرط و رسانه ها در زمينه  عدم استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگي  يا هنگام عبور و مرور از اماکن و معبرهاي شلوغ  به مردم هشدار مي دهند.
اگر چه در تمامي کشورها براي ممنوعيت استفاده از تلفن همراه در حين رانندگي  قوانيني وضع شده  اما تاکنون هيچ قانوني براي ممنوعيت استفاده عابرين از تلفن همراه در حال عبور و مرور از خيابانها و گذرگاهها  وضع نشده است.
۱۶۲/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا