سرويس خبري چهار زبانه براي اولين بار در مالزي ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مالزياکيني”، سرويس ياد شده بر اساس سيستم نرم افزاري Java طراحي شده و به کاربران امکان خواندن خبرهاي Malaysiakini را در چهار زبان باهاسا(زبان مردم مالزي)، انگليسي، چيني و تاميلي مي دهد. مدير اجرايي شرکت “مالزياکيني” با ابراز خرسندي از ارايه اين سرويس گفت: …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مالزياکيني”، سرويس ياد شده بر اساس سيستم نرم افزاري Java طراحي شده و به کاربران امکان خواندن خبرهاي Malaysiakini را در چهار زبان باهاسا(زبان مردم مالزي)، انگليسي، چيني و تاميلي مي دهد.
مدير اجرايي شرکت “مالزياکيني” با ابراز خرسندي از ارايه اين سرويس گفت: اين سرويس در تمام تلفن هاي همراه مجهز به نرم افزار  Java فعال مي شود و کاربران مي توانند با ارسال پيام کوتاه با متن “mk” به شماره ي خاص آن را دريافت کنند.
مشترکين “مالزياکيني” مي توانند به تمام خبرهاي اين سرويس  به طور نامحدود دسترسي داشته باشند.
براي کاربراني که مشترک  “مالزياکيني” نيستند، ۳۰ روز سرويس رايگان ارايه مي شود و پس از اتمام اين مدت درصورتي که هنوز مشترک نشده باشند مختصري از گزيده اخبار را دريافت مي کنند.
کاربران “مالزياکيني” همچنين مي توانند خلاصه اخبار را براي دوستان و خويشاوندان خود ارسال کنند.
تعداد کاربران تلفن همراه در مالزي تا فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي ۲۴ميليون و ۳۰۰هزار نفر اعلام شده است.
اپراتورهاي فعال در اين کشور “ماکسيس برهارد”، “سل کام”، دي جي “، “تي تي داتکام”، “يو موبايل”، “بي اند اي وايرلس موبايل” و”ترن تاک”مي باشند.
۱۱۲/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا