چهار خبر از دنياي تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” شايد هنوز درباره اين موضوع که فن آوري مورد نياز براي توليد تمامي قطعات و ملزومات اين گونه از گوشي هاي تلفن همراه در دسترس هست يا نه ، نتوان پاسخ قطعي داد.با توجه به پيشينيه عرضه طرح هاي کاملا …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” شايد هنوز درباره اين موضوع که فن آوري مورد نياز براي توليد تمامي قطعات و ملزومات اين گونه از گوشي هاي تلفن همراه در دسترس هست يا نه ، نتوان پاسخ قطعي داد.
با توجه به پيشينيه عرضه طرح هاي کاملا سري و اختصاصي لوازم گوناگون با استفاده از فن آوري هاي اعلام نشده ،  ممکن است طرح ساخت اين گونه گوشي ها حتي مراحل نهايي را هم پشت سر گذاشته باشد ، که بايد تا معرفي و عرضه رسمي آن منتظر ماند.
***** 
“کميسيون فدرال مخابرات” آمريکا – ا ف سي سي ، تلفن همراه سامسونگ مدل SGH-T301G را تاييد کرد و به اين ترتيب اين گوشي مجوز ورود به بازارهاي آمريکا را کسب کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل ازپايگاه اينترنتي موبايل واک، شرکت  سامسونگ الکترونيک که از بزرگترين شرکت هاي کره جنوبي در توليد و ارايه گوشي هاي تلفن همراه است ، اطلاعات و جزييات مربوط به اين گوش را هنوز منتشر نکرده و اين گوشي ناشناخته باقي مانده است.
شرکت “سامسونگ الکترونيک” درسال ۱۹۳۶ در کره جنوبي تاسيس شد و دفاتر مرکزي آن در شهر “سئول”  قراردارد و در زمينه هاي مختلف از جمله ، توليد لوازم خانگي ، لوازم الکترونيکي ، انواع مونتيور، کامپيوتر، گوشي تلفن همراه و همچنين صنعت ساخت و ساز فعاليت دارد.
***** 
فنک مرورگر اينترنتي جديد موزيلا است که براي گوشي هاي مجهز به صفحه نمايش لمسي ارايه شده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت نيوسوکي، اين مرورگر وب موبايلي از گوشي هاي با صفحه نمايش هاي لمسي پشتيباني مي کند.
موزيلا همچنين Fennec را براي گوشي هايي که از سيستم عامل ويندوز موبايل مايکروسافت پشتيباني مي کنند ارايه کرده است.
شرکت موزيلا اولين مرورگر اينترنت موبايلي را ماه گذشته عرضه کرد.
بر اساس اين گزارش Fennec براي N810 نوکيا ارايه شده و نيز براي گوشي هايي که از سيستم عامل لينوکس برخوردارند ارايه شده است.
*****
سرويس شبکه اجتماعي MySpace که توسط بلک بري براي کاربران اين شرکت ارايه شده در هفته اول ۴۰۰ هزار دانلود شده است.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، استقبال کاربران بلک بري از سرويس شبکه هاي اجتماعي گسترده است و سرويس   Facebook نيز در شش ماه اول عرضه به بازار دانلود ميليوني داشته است.
کاربران مي توانند با استفاده از سرويس هايي نظير MySpace و Facebook  به آپلود تصاوير و ارسال پيام و اشتراک داده ها با دوستان خود بپردازند.
شبکه هاي اجتماعي و سرويس هاي مربوط به آن در ميان کاربران تلفن همراه طرفداران خاص خود را دارد.
شرکت تحقيقاتيABI Research اعلام کرد تعداد کاربران شبکه هاي اجتماعي ارايه دهنده سرويس هاي موقعيت ياب تا ۲۰۱۳ ميلادي در جهان به ۸۲ ميليون نفر مي رسد.
شبکه اي اجتماعي مهمي مانند Facebook و MySpace نقش اساسي در ارتباط هم زمان کاربران با يکديگر و انتقال اطلاعات دارند.
۱۱۲/ ۱۳۱/ ۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا