برنده اپراتور سوم اواخر ديماه امسال مشخص مي‌شود

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، محمد سليماني در حاشيه افتتاحيه چاردهمين نمايشگاه الكامپ ايران ۲۰۰۸ و نهمين نمايشگاه تلكام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقبال خوبي از مزايده اپراتور سوم از سوي شركت‌هاي داخلي و خارجي شده است و شركت‌ها بايد با جديت بيشتري براي ورود به عرصه رقابتي و بازار جذاب تلفن …

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، محمد سليماني در حاشيه افتتاحيه چاردهمين نمايشگاه الكامپ ايران ۲۰۰۸ و نهمين نمايشگاه تلكام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقبال خوبي از مزايده اپراتور سوم از سوي شركت‌هاي داخلي و خارجي شده است و شركت‌ها بايد با جديت بيشتري براي ورود به عرصه رقابتي و بازار جذاب تلفن همراه ايران تلاش كنند.
وي در ادامه به مصوبه دولت در خصوص ارايه ۹۰ خدمت الكترونيكي به مردم اشاره و عنوان كرد: در حال حاضر ۶۴ مورد از اين تعداد عملياتي شده و مابقي نيز نيازمند حمايتهاي درون‌سازماني و برون سازماني است.
وزير ارتباطات درباره مزايده وايمكس نيز اظهار داشت: برنده اصلي اين مزايده مشخص شده و اميدواريم در سال ۸۸ در مراكز استانها و شهرهاي بزرگ خدمات وايمكس از سوي برندگان اين مزايده به متقاضيان ارايه شود.
وي با اشاره به راه‌اندازي سرويس gprs از سوي همراه اول گفت: تا پايان سال جاري اين سرويس در مراكز استانها ارايه خواهد شد.
سليماني درباره سرويس پيام چند رسانه‌اي (mms) نيز گفت: تجهيزات مورد نياز اين سرويس براي همراه اول از سوي سازمان تنظيم مقررات تائيد شده و در آينده نزديك به مشتركان ارايه مي‌شود.
وي سال ۸۸ را سال تحول عظيم در حوزه اقتصاد ديجيتالي دانست و گفت: سال آينده در خصوص بانكداري اينترنتي و پرداخت از طريق موبايل شاهد تحولات خوبي خواهيم بود.
وزير ارتباطات گفت: در حال حاضر زيرساخت‌هاي آموزش الكترونيك نيز فراهم شده‌اند و همگان مي‌تونند از اين خدمات بهره گيرند.
سليماني به ظرفيت پهناي باند در كشور به ميزان ۳۰ هزار مگابيت در كشور اشاره و عنوان كرد: هم‌اكنون هيچ مشكلي در خصوص تامين زيرساخت‌هاي اينترنتي و پهناي باند براي متقاضيان وجود ندارد.
گزارش فارس حاكي است چاردهمين نمايشگاه الكامپ و نهمين نمايشگاه تلكام دوم تا پنجم ماه جاري در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي تهران برپاست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا