۹ شرکت از مزايده اپراتور سوم استقبال کردند

به گزارش خبرنگار موبنا محمد سليماني در حاشيه آيين افتتاح نهمين نمايشگاه تله کام و چهاردهمين نمايشگاه الکامپ، بازار ايران را بازاري جذاب براي سرمايه گذاري و فعاليت کشورهاي خارجي عنوان کرد و گفت: اپراتور سوم نسل سوم تلفن همراه را ارائه خواهد کرد.وي اظهار داشت: از مهمترين اقدامات انجام شده در حوزه تلفن همراه، …

به گزارش خبرنگار موبنا محمد سليماني در حاشيه آيين افتتاح نهمين نمايشگاه تله کام و چهاردهمين نمايشگاه الکامپ، بازار ايران را بازاري جذاب براي سرمايه گذاري و فعاليت کشورهاي خارجي عنوان کرد و گفت: اپراتور سوم نسل سوم تلفن همراه را ارائه خواهد کرد.
وي اظهار داشت: از مهمترين اقدامات انجام شده در حوزه تلفن همراه، ارتقاي نسل دوم شبکه سيار به نسل ۷۵/۲ است که باعث شد تا gprs را بتوانيم به مشترکان ارائه کنيم.
سليماني گفت: اينترنت همراه اول در زمان حاضر در تهران و کرج در حال ارائه است و تا پايان سال در تمام کشور عرضه خواهد شد.
وي با تاکيد براينکه امکان ارسال mms نيز براي مشترکان در کشور فراهم شده است، خاطرنشان کرد:اين بسترها مي تواند زمينه اي را براي بانکداري تلفن همراه فراهم کند.
سليماني تصريح کرد: با اقدامات صورت گرفته بايد منتظر تحول عظيم در حوزه اقتصاد ديجيتالي در سال ۸۸ توسط بانک هاي کشور باشيم.
وي گفت:بانک ها مي توانند از طريق اتصال به شبکه فيبر نوري و نيز اتصال به شبکه ارتباطات سيار در سراسر کشور با پوشش بالاي ۹۵ درصد، ارتباطات را برقرار کرده و خدمات ارائه دهند.
وزير ارتباطات در عين حال تاکيد کرد که همه دستگاههاي اجرايي بخش خصوصي و بخش دولتي و غيردولتي هرگونه نيازي در حوزه مخابرات دارند هرچه سريعتر اعلام کنند تا تمامي امکانات در اختيارشان قرار گيرد و بتوانند به مردم خدمات دهند.
وي همچنين در خصوص وضعيت مزايده وايمکس و ارائه سرويس توسط اپراتورهاي برنده در اين مزايده گفت: برندگان اصلي در ۳۰ استان مشخص شده اند و  با پيش بيني هاي انجام شده به نظر مي رسد از اوايل سال ۸۸ اين اپراتورها بتوانند خدمات خود را حداقل در مراکز استانها و شهرهاي بزرگ عرضه کنند.
سليماني در خصوص برپايي نمايشگاه تله کام و الکامپ نيز گفت: حضور فعال جوانان در اين نمايشگاهها ستودني است و نيز شرکت هاي مختلف دولتي و غير دولتي حضور فعالي نسبت به سال گذشته دارند.
نهمين نمايشگاه تله کام و چهاردهمين نمايشگاه الکامپ به طور همزمان به مدت چهار روز در نمايشگاه بين المللي تهران برپا است.
۱۲۸/۱۳/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا