پشتيباني گوشي هاي نوکيا با نت هاي ” لوتوس آي بي ام “

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ، 140 ميليون کاربرمجوز استفاده از Lotus Notes را دارند و ۸۰ ميليون دستگاه گوشي تلفن همراه نوکيا با سيستم عامل S60 نيز روانه بازارشده است  و اين موضوع امتيازي براي هردوشرکت نوکيا و آي بي ام  محسوب مي شود.کاربران تلفن همراه …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” موبايل واک” ، 140 ميليون کاربرمجوز استفاده از Lotus Notes را دارند و ۸۰ ميليون دستگاه گوشي تلفن همراه نوکيا با سيستم عامل S60 نيز روانه بازارشده است  و اين موضوع امتيازي براي هردوشرکت نوکيا و آي بي ام  محسوب مي شود.
کاربران تلفن همراه مي توانند از نرم افزار Lotus Notes Traveler  که قابليت دسترسي سريع و آسان را به کاربردهاي معمولي و گوناگون تلفن همراه  از جمله ارسال و دريافت پست الکترونيک ، تقويم ، تهيه ليست و غيره را امکان پذير مي کند ، استفاده کنند.
همکاري بين اين دو شرکت ،  به معناي اين  است که نزديک به ۹۰ درصد از نامه هاي الکترونيکي بازرگاني با استفاده از گوشي هاي تلفن همراه نوکيا بدون نياز خريد و تهيه سرورهاي اضافي ،  ميان افزار و يا مجوز ها  قابل ارسال و دريافت خواهد بود .
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در شهر “اسپو” است و در در زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
شرکت نوکيا در فصل سوم ۲۰۰۸ ميلادي ۸/۱۱۷ ميليون گوشي تلفن همراه به بازار ارايه کرده است و سهم اين شرکت در بازار هاي جهاني به ۴/۳۹ درصد رسيده است که در مقايسه زمان مشابه سال گذشته با ارايه ۷/۱۱۱ ميليون تلفن همراه و سهام ۶/۳۸ درصدي از ۵/۵ درصد رشد برخوردار بوده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴


 


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا