نوکيا سرويس هاي موبايلي به ژاپن ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بلومبرگ، روزنامه يوميوري در ژاپن اعلام کرد که اين شرکت فنلاندي در نظر دارد که از ماه فوريه (بهمن) سال آينده ميلادي در ژاپن گوشي هاي پيشرفته سري Vertu عرضه کند.بر اساس اين گزارش ، نوکيا در صدد است که گواهينامه و مجوز مخابراتي از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت بلومبرگ، روزنامه يوميوري در ژاپن اعلام کرد که اين شرکت فنلاندي در نظر دارد که از ماه فوريه (بهمن) سال آينده ميلادي در ژاپن گوشي هاي پيشرفته سري Vertu عرضه کند.
بر اساس اين گزارش ، نوکيا در صدد است که گواهينامه و مجوز مخابراتي از شرکت ان تي تي دوکومو بگيرد و با اين مجوز از سال آينده سرويس ها و گوشي هاي جديد به کاربران ژاپني ارايه مي دهد.
در ادامه اين گزارش آمده که شرکت نوکيا کاربران ثروتمند و داراي درآمد بالا را هدف قرار داده است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شده و دفتر مرکزي آن در شهر “اسپو” Espoo  قرار دارد ودر زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه، کامپيوتر، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
ژاپن سومين مدعي بازار آسيا – اقيانوسيه ۱۰۲.۹۹ميليون نفر کاربر دارد و بررسي ها نشان مي دهد رشد بازار اين کشور سالانه حدود ۶.۰ درصد مي باشد.
۱۶۲/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا