درآمد ۵/۱ميليارد دلاري تلويزيون همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، Informa افزود: بازار تلويزيون همراه روند روبه رشدي را طي مي کند و پيش بيني هاي حکايت آز ان دارد که در آمد اين سرويس تا سال  2013 ميلادي به بيش از ۱۰ ميليارد دلار مي رسد. در حال حاضر بيشتر درآمد تلويزيون …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، Informa افزود: بازار تلويزيون همراه روند روبه رشدي را طي مي کند و پيش بيني هاي حکايت آز ان دارد که در آمد اين سرويس تا سال  2013 ميلادي به بيش از ۱۰ ميليارد دلار مي رسد.
در حال حاضر بيشتر درآمد تلويزيون همراه از هزينه هاي اشتراک  اين سرويس است اما به پيش بيني اينفورما، تا ۲۰۱۳ بيشترين درآمد تلويزيون همراه ز بخش تبليغات تلويزيوني همراه به دست مي آيد.
اين موسسه پيش بيني کرده است که در دو سال آينده کره جنوبي و ژاپن به مهم ترين و پر درآمد ترين بازار سرويس تلويزيون همراه تبديل خواهند شد و به جز کشورهايي مانند اتريش و ايتاليا کشورهاي اروپايي در ارايه سرويس تلويزيون همراه موفقيت چنداني ندارند.
شرکت تحقيقاتي بريتانيايي اينفورما   با بيش از هفت هزار کارمند در ۴۰ کشور جهان نمايندگي دارد و  هر سال حدود ۱۰ هزار کنفرانس اطلاع رساني برگزار مي کند.
 162/14/112

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا