قاب ديجيتال Cameo توسط “تي موبايل” ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين قاب ديجيتالي به کاربران امکان بارگزاري بي سيم تصاوير از طريق پيام تصويري را مي دهد و اين سرويس يک شماره اختصاصي را نيز در اختيار کاربران قرار مي دهد که از طريق آن مي توانند تصاوير خود را ارسال کنند.کاربران ديگر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين قاب ديجيتالي به کاربران امکان بارگزاري بي سيم تصاوير از طريق پيام تصويري را مي دهد و اين سرويس يک شماره اختصاصي را نيز در اختيار کاربران قرار مي دهد که از طريق آن مي توانند تصاوير خود را ارسال کنند.
کاربران ديگر اپراتور ها نيز مي توانند با پرداخت ماهانه ۹۹/۹ دلار از اين سرويس استفاده کنند و آن را فعال نگه دارند.
T-Mobile اپراتور تلفن همراه آلمان است که به کشورهاي آلمان، آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه، اروگوئه ،مکزيک، پورتريکو، اکوادور، پرو، برزيل، جمهوري دومنيکن، گواتمالا، هوندوراس، نيکاراگوئه، اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
شرکت “تي موبايل” درآمد خالص خود را در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي  452 ميليون دلار اعلام کرد و درآمد اين شرکت نسبت به زمان مشابه سال گذشته که ۳۵۰ ميليون دلار بوده افزايش قابل توجهي داشته است.
درآمد کلي اين شرکت در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي ۴۷/۵ ميليارد دلار برآورد شده که اين رقم در مدت مشابه سال گذشته ۷۸/۴ ميليارد دلار بوده است.
درآمد سرويس هاي اين شرکت در سال گذشته ۹/۴ ميليارد دلار بوده است.
۱۱۲/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا