سه گوشي ال جي جايزه نمايشگاه ” سي يي اس ۲۰۰۹″ را از آن خود کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي موبايل واک،  اين نمايشگاه  با حضور بيش از دو هزار و شرکت کننده قرار است از ۱۱تا هشتم  ژانويه سال ۲۰۰۹ ميلادي در “لاس وگاس” آمريکا  برگزارشودو هيات داوران برترين هاي اين نمايشگاه را پيشاپيش اعلام کردند.سه گوشي ياد شده شرکت ال جي …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي موبايل واک،  اين نمايشگاه  با حضور بيش از دو هزار و شرکت کننده قرار است از ۱۱تا هشتم  ژانويه سال ۲۰۰۹ ميلادي در “لاس وگاس” آمريکا  برگزارشودو هيات داوران برترين هاي اين نمايشگاه را پيشاپيش اعلام کردند.
سه گوشي ياد شده شرکت ال جي الکترونيک که بعنوان گوشي هاي برتر انتخاب شده و جايزه گرفتند عبارتند از :
*  گوشي LG Dare (VX9700) که داراي صفحه نمايش لمس ۳ اينچي با قابليت تشخيص دست خط و سيستم بازخورد لمسي ، دوربين ۲/۳ مگاپيکسلي با لنز Schneider-Kreuznach است.
* گوشي LG Vu (CU920)  که توسط شرکت اي تي اند تي /  AT&T عرضه شده و داراي سرويس تلويزيوني موبايلي ، صفحه نمايش لمسي و بلوتوث است.
* LG Invision (CB630) که  کوچکترين تلفن همراه با قابليت تلويزيون موبايلي درآمريکا است.
اين گوشي  با پيشرفته ترين فن آوري ها طراحي و ساخته شده  و قابليت دسترسي به برنامه هاي تلويزيوني را براي کاربران فراهم مي کند.
شرکت ال جي الکترونيک در سال ۱۹۷۴ در کره جنوبي تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر سئول است و در زمينه صنايع الکترونيکي ، لوازم خانگي ، لوازم صنعتي ، کامپيوتر ، تلفن همراه ، سرمايه گذاري و بيمه فعاليت دارد.
۱۳۱/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا