همراه‌اول با پيامك تعرفه‌هاي رومينگ بين‌الملل خود را مي‌فرستد

به گزارش خبرگزاري فارس روابط‌عمومي شركت ارتباطات‌سيار ايران اعلام كرد: براي استفاده از اين سرويس، كافيست مشترك پيامكي با فرمت خاص به شماره‌ ۳۰۰۰۹ ارسال كند؛ سيستم، نام اپراتورهاي آن كشور و تعرفه‌ آن‌ها را براي مشترك پيامك مي‌كند.در مورد فرمت پيامك ارسالي، در گزارش مذكور آمده است: براي استفاده از اين سيستم، مشترك با …

به گزارش خبرگزاري فارس روابط‌عمومي شركت ارتباطات‌سيار ايران اعلام كرد: براي استفاده از اين سرويس، كافيست مشترك پيامكي با فرمت خاص به شماره‌ ۳۰۰۰۹ ارسال كند؛ سيستم، نام اپراتورهاي آن كشور و تعرفه‌ آن‌ها را براي مشترك پيامك مي‌كند.
در مورد فرمت پيامك ارسالي، در گزارش مذكور آمده است: براي استفاده از اين سيستم، مشترك با استفاده از حروف لاتين، ابتدا حرف R را نوشته و سپس نام كشور يا كد كشور مورد درخواست را مي‌نويسد و در ادامه مي‌تواند نام اپراتور مربوطه را بياورد. مشترك در بين هر يك از اين موارد مي‌تواند از نقطه يا ويرگول استفاده كند.
اين گزارش در پايان آورده است: مشترك براي دريافت اطلاعات دقيق اين سيستم، كافيست حروف RH را به شماره‌ي ۳۰۰۰۹ بفرستد تا اطلاعات كامل را در اين خصوص دريافت كند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا