Apple iPhone 3G

آيفون هشت گيگابايتي  در دو رنگ مشکي و سفيد ارايه  و ۱۶ گيگابايتي آن تنها در رنگ سفيد طراحي  شده است، ابعاد اين گوشي ۱۲/۳ در ۱/۶۲ در ۵/۱۱۵ ميلي‌متر و وزن آن نيز  133 گرم است. صفحه نمايش اين گوشي يک نمايشگر کارآمد ۵/۳ اينچي ۱۶ ميليون رنگي لمسي است که رزولوشني برابر با …

آيفون هشت گيگابايتي  در دو رنگ مشکي و سفيد ارايه  و ۱۶ گيگابايتي آن تنها در رنگ سفيد طراحي  شده است، ابعاد اين گوشي ۱۲/۳ در ۱/۶۲ در ۵/۱۱۵ ميلي‌متر و وزن آن نيز  133 گرم است.
صفحه نمايش اين گوشي يک نمايشگر کارآمد ۵/۳ اينچي ۱۶ ميليون رنگي لمسي است که رزولوشني برابر با ۴۸۰ در ۳۲۰ پيکسل دارد.
از ديگر مشخصه‌هاي اين گوشي مي‌توان به  پشتيباني از زنگ‌هاي پلي‌فونيک و MP3 با قابليت دانلود، پشتيباني از USB 2.0 پرسرعت، بلوتوث دو ، پشتيباني از GPS داخلي براي مکان‌يابي روي سامانه‌ي گوگل، WiFi، HSDPA، کارکرد A-GPS، خروجي تلويزيون، قابليت بازخواني نقشه‌هاي گوگل، مرورگر و ويرايش‌گر تصوير، يادداشت صوتي و پشتيباني از Widgets اشاره کرد.
همچنين سيستم عامل به کار رفته در آيفون  Mac OS X v10.4.10 HSJ. است و اين گوشي علاوه بر پشتيباني از باندهاي ۸۵۰, ۱۹۰۰, ۲۱۰۰ و شبکه‌هايUMTS وHSDPA مي‌تواند با سرعتي بسيار عالي و ۳۶درصد سريع‌تر از گوشي‌هايي مانند نوکيا N95 يا Treo750 صفحات وب را مرور کند.
 دوربين به کار رفته در آن نيز دو مگاپيکسلي است که رزولوشني برابر با ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پيکسل دارد.
اين گوشي در دو نسخه‌ي هشت و ۱۶ گيگابايتي ارايه شده و فاقد شيار مخصوص کارت حافظه است، باتري مصرفي آن نيز يون ليتيوم است که در حالت آماده بکار ۳۰۰ ساعت و در حالت مکالمه مفيد ۱۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
از نقاط ضعف اين گوشي مي توان به عدم امکان برقراري مکالمه‌هاي ويديويي روي شبکه‌ي ۳G ، ناپايداري و لغزش گوشي روي  سطوح بسيار سخت و صاف ، عدم تجهيز دوربين به فوکوس اتوماتيک يا ضبط ويديو ،  عدم امکان هم‌زمان‌سازي Noteها و TO-DOها  و نداشتن شيار مخصوص کارت حافظه نام برد.
گوشي iPhone 3G   اپل هم اکنون با قيمت  هشت ميليون و ۹۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
 179/ 16/129

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا