گوشي W705 سوني اريکسون امسال وارد بازار مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا ،اين گوشي که به تازگي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است و داراي قابليت ها ، سيستم ها  و کارآيي هاي گوناگون از جمله  صفحه نمايش  TFT  با وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسلي ، حافظه داخلي با ظرفيت ۱۲۰ مگابايت ، قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي Memory Stick …

به گزارش خبرنگار موبنا ،اين گوشي که به تازگي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده است و داراي قابليت ها ، سيستم ها  و کارآيي هاي گوناگون از جمله  صفحه نمايش  TFT  با وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسلي ، حافظه داخلي با ظرفيت ۱۲۰ مگابايت ، قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي Memory Stick Micro براي افزايش ميزان ظرفيت داخلي  ،  سيستم هاي نسل سومي  ، سيستم WiFi و هدفون است.
کاربران  اين مدل سوني اريکسون مي توانند گوشي را در حالت هاي مختلف بطور مختصر تکان داده و هر بار از يکي از قابليت هاي آن استفاده کند.
همچنين اين مدل سوني اريکسون داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي ، سيستم  اتصال چهارباندي GSM بافرکانس هاي ۸۵۰ ، ۹۰۰ ، ۱۸۰۰ و ۱۹۰۰ مگاهرتز ، سيستم اتصال UMTS با فرکانس هاي ۱۲۰۰ و ۹۰۰ مگاهرتز و سيستم اتصال پرسرعت HSPA است.
اين گوشي در اندازه هاي ۹۵ در  48 در  3/14 ميليمتر  ساخته شده است  98 گرم وزن دارد.
قيمت دقيق اين گوشي تا زمان عرضه در بازار تلفن همراه تعيين نمي شود اما با توجه به امکانات اين گوشي پيش بيني مي شود قيمت اين مدل سوني اريکسون بالاي ۳۰۰ هزار تومان باشد.
شرکت ژاپني / سوئدي “سوني اريکسون” در سال ۲۰۰۱ ميلادي تاسيس شد ،  دفتر مرکزي آن در انگليس است و در زمينه مخابرات/ ارتباط از راه دور، توليد گوشي ها ي تلفن همراه ، وسايل پخش موسيقي همراه ، سيستم هاي وايرلس يا بي سيم ، دستگاههاي صوتي بي سيم ، و دستگاههاي بي سيم ديتا  فعاليت مي کند.
۱۷۹/۱۶/۱۲۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا