۱۰ گوشي پرفروش آمريکا معرفي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت مارکت واچ، گوشي هاي پرفروش معرفي شده توسط Wirefly به ترتيب اولويت به شرح زير اعلام شد:۱-  ال جي  Vu CU920 که داراي صفحه نمايش لمسي با سرعت انتقال اطلاعات بالا و حافظه قابل ارتقا است.۲-  بلک بري Curve 8330 که از شبکه هاي پرسرعت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت مارکت واچ، گوشي هاي پرفروش معرفي شده توسط Wirefly به ترتيب اولويت به شرح زير اعلام شد:
۱-  ال جي  Vu CU920 که داراي صفحه نمايش لمسي با سرعت انتقال اطلاعات بالا و حافظه قابل ارتقا است.
۲-  بلک بري Curve 8330 که از شبکه هاي پرسرعت EVDO پشتيباني مي کند و داراي دوربين ۲ مگاپيکسلي ، GPS، امکان ارسال و دريافت ايميل و اسلات کارت حافظه است.
۳- ال جي Rumor که صفحه کليد کامل QWERTY آن در زير صفحه نمايش پنهان شده است و  داراي دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي و بلندگوهاي باکيفيت است.
۴- سوني اريکسون  TM506 که از طراحي عالي برخوردار بوده ، داراي کليدهاي بزرگ و مرورگر است و از شبکه نسل سوم ۳G پشتيباني مي کند.
۵- بلک بري  Bold  که از شبکه پرسرعت HSDPA 3G با يک گيگابايت حافظه داخلي و WiFi و GPS برخوردار است.
۶- ال جي  enV2 که داراي صفحه کليد کامل QWERTYو صفحه نمايش بزرگ با وضوح تصوير QVGA است.
۷- نوکيا ۵۶۱۰ XpressMusic که گوشي  کشويي است و داراي کليدهاي کنترل موسيقي بر روي گوشي دوربين اين گوشي ۲/۳ مگاپيکسلي و زوم خودکار با قابليت ضبط ويديو است.
۸- سامسونگ Instinct  که داراي صفحه نمايش لمسي است و  از شبکه پرسرعت EVDO براي انتقال اطلاعات با سرعت بالا پشتيباني مي کند.
۹- ال جي Shine CU720 که يک گوشي باريک و کشويي است که از شبکه هاي پرسرعت HSDPA پشتيباني مي کند و امکان به اشتراک گذاري ويديو را نيز دارد.
۱۰ – موتورولا  Krave ZN4  ، اولين گوشي اين شرکت با صفحه نمايش لمسي به شمار مي آيد  و از GPS ، امکان پخش برنامه هاي تلويزيون و دوربين ۲ مگاپيکسلي پشتيباني مي کند.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا