ان تي تي دوکومو و KTF گوشي مجهز به اندروييد مي سازند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن،  شرکت DoCoMo بطور رسمي  به فرانس پرس اعلام کرد که با گوگل همکاري مي کند و دو شرکت ژاپيني و کره اي تصميم دارند به لحاظ سخت افزاري براي ساخت اين گوشي جديد مشارکت داشته باشند..شرکت “ان تي تي دوکومو” NTT DoCoMo, Inc. …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل بورن،  شرکت DoCoMo بطور رسمي  به فرانس پرس اعلام کرد که با گوگل همکاري مي کند و دو شرکت ژاپيني و کره اي تصميم دارند به لحاظ سخت افزاري براي ساخت اين گوشي جديد مشارکت داشته باشند..
شرکت “ان تي تي دوکومو” NTT DoCoMo, Inc. در سال ۱۹۹۱ در ژاپن تاسيس شد و در زمينه ارايه خدمات بي سيم يا وايرلس ،PDC, i-mode, W-CDMA, FOMA, HSDPA, PHS فعاليت مي کند.
سود شرکت ژاپني  “ان تي تي دوکومو” در فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي  17 درصد افزايش يافته است و درآمد خالص آن در سه ماهه منتهي به ۳۰ ژوئن (۱۰ تير) به ۵/۱۷۵ ميليارد ين  (6/1 ميليارد دلار) رسيده است که اين رقم در دوره مشابه سال گذشته  4/150 ميليارد ين بوده است.
ميزان فروش اين شرکت  با ۳/۰ درصد افزايش به ۵۹/۲ تريليون ين و تعداد مشترکان آن تا پايان ژوئن به ۵۴/۹ ميليون نفر رسيده است.
اين شرکت پيش بيني کرده است که تا پايان سال جاري تعداد مشترکان خود را به ۱۸/۱۲ ميليون نفر برساند.
۱۷۹/۱۴/۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا