بهره برداري از ۴۸ دفتر ICT روستايي، در هفته ۲۸ سال جاري

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، استان‌هاي خراسان رضوي و اصفهان از جمله استانهايي هستند كه اين دفاتر را در روستاهاي خود مورد بهره برداري قرار داده‌اند.در اين ميان استان خراسان رضوي با بهره برداري دفاترICT در ۳۲ روستا در هفته بيست و هشتم، بيشترين تعداد را در …

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، استان‌هاي خراسان رضوي و اصفهان از جمله استانهايي هستند كه اين دفاتر را در روستاهاي خود مورد بهره برداري قرار داده‌اند.
در اين ميان استان خراسان رضوي با بهره برداري دفاترICT در ۳۲ روستا در هفته بيست و هشتم، بيشترين تعداد را در اين حوزه به خود اختصاص داده است.
روستاهاي قلعه شير، محمد‌آباد، امغان، باغ كشميرعليا، جعفريه، جهان‌آباد ملكي، حسن‌آباد، خرم‌آباد، مميزاب و دولت‌آباد در شهرستان تربت جام استان خراسان رضوي از جمله روستاهايي هستند كه دفاتر ICT روستايي در آن ها به بهره‌برداري رسيده است.
بر اساس اين گزارش،، طي اين مدت تلفن خانگي براي ۵۱ روستا در استان هاي خوزستان، كرمان، كرمانشاه ارائه شد كه از جمله اين روستاها مي توان به روستاهاي فرخ خاني، داربيد منصوري از توابع استان كرمانشاه و اشاره كرد.
بهره‌برداري از ۲۸ پروژه BTS تلفن همرا در استان هاي خراسان رضوي، خراسان شمالي و خوزستان نيز از ديگر پروژه‌هاي مخابراتي اجرا شد، در هفته ۲۸ است.
طي اين مدت ۱۵ سايت تلفن همراه روستايي در استان هاي خراسان رضوي، كرمانشاه، كرمان و كهكيلويه و بوير احمد نيز نصب و مورد بهره بهره برداري قرار گرفت كه از جمله اين روستاها مي توان به روستاهاي قلعه‌نو مهدي‌آباد، پيرگز در شهرستان نيشابور استان خراسان رضوي و همچنين روستاهاي ده شير بادنگان و ميمند از توابع دنا استان كهكيلويه و بوير احمد اشاره كرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا