۴.۵ ميليارد ريال جزاي نقدي عاملين قاچاق تلفن همراه

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از سازمان تعزيرات حکومتي، در راستاي تشديد مبارزه با ورود کالاي قاچاق خصوصا از مرزهاي غربي کشور و با اعلام شکايت گمرک استان کردستان ۱۵ فقره پرونده در تعزيرات حکومتي سنندج و بانه پس از طي مراحل قانوني تشکيل و منتهي به صدور راي شد.حسب محتويات اين پرونده ها …

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از سازمان تعزيرات حکومتي، در راستاي تشديد مبارزه با ورود کالاي قاچاق خصوصا از مرزهاي غربي کشور و با اعلام شکايت گمرک استان کردستان ۱۵ فقره پرونده در تعزيرات حکومتي سنندج و بانه پس از طي مراحل قانوني تشکيل و منتهي به صدور راي شد.
حسب محتويات اين پرونده ها که مشتمل بر ۱۴۳۱  دستگاه گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي بود، متهمين به شعب رسيدگي کننده ويژه قاچاق کالا احضار و پس از اخذ دفاعيات آنان و با محرز شدن بزه انتسابي علاوه بر ضبط کالاي مکشوفه مجموعا به پرداخت ۴ ميليارد و ۴۹۷ ميليون و ۸۴۹ هزار و ۲۳۲ ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت محکوم شدند.
محاکمه توليدکنندگان ضد يخ تقلبي
همچنين دو نفر که در منزل مسکوني اقدام به توليد ضد يخ با مارکهاي تقلبي مي نمودند نيز شناسايي و در تعزيرات حکومتي شهرستان شهريار به پرداخت جزاي نقدي محکوم شدند.
حسب گزارش شرکت نفت پارس به اداره بازرگاني شهرستان شهريار مبني بر اينکه دو نفر در شهر قدس و در منزل مسکوني خود اقدام به توليد، توزيع و پخش ضديخ با مارک تقلبي مي نمايند، پرونده اي تحت اين عنوان در تعزيرات حکومتي شهريار تشکيل شد.
متعاقبا پس از اخذ دستور قضايي، مامورين پليس آگاهي در معيت پرسنل اداره بازرگاني و تعزيرات حکومتي به محل نگهداري ضد يخهاي تقلبي وارد و ۴ هزار قوطي حلب ۴ ليتري را کشف و ضبط نمودند.
از اين رو رئيس شعبه اول تعزيرات حکومتي شهريار پس از رسيدگي قانوني اتهامات منتسبه را محرز تشخيص و نامبردگان را به پرداخت ۶۰ ميليون تومان جريمه نقدي و معدوم نمودن ضد يخ هاي مکشوفه محکوم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا