حضور شركتهاي خارجي در نمايشگاه تلكام در اندازه چند شركت شخصي است

به گزارش فارس به نقل از ستاد خبري نهمين نمايشگاه بين المللي تجهيزات مخابرات و اطلاع‌رساني (تلكام) غلامرضا كشتگر با بيان مطلب افزود: ارزيابي مديران از نمايشگاه مكاني است كه به ارايه آخرين دستاوردهاي شركت هاي داخلي و خارجي مي پردازد، كه متاسفانه در سال هاي اخير اين انتظار برآورده نشده و به دليل توقف …

به گزارش فارس به نقل از ستاد خبري نهمين نمايشگاه بين المللي تجهيزات مخابرات و اطلاع‌رساني (تلكام) غلامرضا كشتگر با بيان مطلب افزود: ارزيابي مديران از نمايشگاه مكاني است كه به ارايه آخرين دستاوردهاي شركت هاي داخلي و خارجي مي پردازد، كه متاسفانه در سال هاي اخير اين انتظار برآورده نشده و به دليل توقف توليد در بيشتر شركت‌هاي داخلي محصولات ارايه شده از تجهيزات قديمي است.
وي ادامه داد: در هر حال برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي مثبتي دارد كه هشت دوره برگزاري نيز اثرات خوبي در تصميم‌گيري‌هاي مديران در زمينه استفاده از فناوري‌هاي مختلف داشته است.
بنابر اظهارات معاون شركت ارتباطات زيرساخت همانگونه كه در مفهوم نمايشگاه نيز نهفته است، ‌بايد آخرين دستاوردها به نمايش گذاشته شود، كه از اين بابت انتظار افراد متخصص و مديران به طور كلي برآورده نشده است.
وي نمايشگاه را محفلي مناسب براي تعامل و مذاكره فني با توليدكنندگان و مديران اجرايي دانست و افزود: بر همين اساس شركت ارتباطات زيرساخت به عنوان متولي ايجاد و مديريت شبكه backbone، آخرين برنامه‌هاي خود را در راستاي توسعه و ارايه سرويس‌هاي مخابراتي در نمايشگاه ارايه خواهد كرد.
نهمين نمايشگاه بين المللي تجهيزات مخابرات و اطلاع‌رساني(تلكام) از روز دوم آذرماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين‌المللي تهران به مدت چهار روز برپا مي شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا